» powrót
Autosan M09LE Sancity
![Autosan M09LE Sancity Autosan M09LE Sancity](miniaturki/autosan_m09.jpg)
zobacz także:
» autobusy testowe: Autosan A0808MN SanCity
» autobusy testowe: Autosan M09LE Sancity
» autobusy testowe: Jelcz M083C Libero
» autobusy współczesne: Jelcz M083C Libero
» baza taboru: Autosan M09LE Sancity
» autobusy testowe: Autosan M09LE Sancity
» autobusy testowe: Jelcz M083C Libero
» autobusy współczesne: Jelcz M083C Libero
» baza taboru: Autosan M09LE Sancity
dane techniczne
Producent | Sanocka Fabryka Autobusów "Autosan" |
Długość | 8550 mm |
Szerokość | 2420 mm |
Wysokość | 2630 mm |
Roztaw osi | 4000 mm |
Masa własna | 6900 kg |
Ilość miejsc | 52 |
Ilość miejsc siedzących | 16 |
Wysokość podłogi I/II drzwi | 320/340 mm |
Udział procentowy niskiej podłogi | 60 % |
Silnik | Cummins ISB4.5E5 185 EURO 5 Cummins ISB4.5E6 210 EURO 6 |
Skrzynia biegów | ZF 6S-1010BO (#DA106-DA112)1), Allison T280R (#DA113-DA128) |
Prędkość max. | 90 km/h |
1) - Wymiana skrzyni na automatyczną Allison T280R
stan inwentarzowy
Rok | Ilość sztuk wpisanych na stan | Pojazdy wpisane na stan | Ilość sztuk skreślonych ze stanu | Pojazdy skreślone ze stanu | Ilość sztuk na koniec roku |
2009 | 7 | BA106-BA112 | - | - | 7 |
2010 | - | - | - | - | 7 |
2011 | 1 | BA1131) | - | - | 8 |
2012 | - | - | - | - | 8 |
2013 | - | - | - | - | 8 |
2014 | - | - | - | - | 8 |
2015 | - | - | - | - | 8 |
2016 | - | - | - | - | 8 |
2017 | 15 | DA114-DA128 | - | - | 23 |
2018 | 10 | BA133-BA138, DA129-DA132 | - | - | 33 |
2019 | - | - | - | - | 33 |
2020 | 3 | BA139, BA140, BA141 | - | - | 36 |
1) - Dawny pojazd testowy #BA997.
Przenumerowania
2012: | BA106-BA113->DA106-DA113; |
2017: | DA113-DA115->BA113-BA115 |
2018: | DA116-DA118->BA116-BA118 |
zdjęcia
![](autobusy/autosan58 (Custom).jpg)
Stanowisko kierowcy (#BA106-BA112)
![](autobusy/autosan57 (Custom).jpg)
Wnętrze pojazdu (#BA106-BA112)
![](autobusy/autosan95 (Custom).jpg)
Stanowisko kierowcy (#BA113)
![](autobusy/autosan96 (Custom).jpg)
Wnętrze pojazdu (#BA113)
![](imprezy/mpk95_07 (Custom).jpg)
Stanowisko kierowcy (#DA114-DA128)
![](imprezy/mpk95_08 (Custom).jpg)
Wnętrze pojazdu (#DA114-DA128)
![](autobusy/autosan72 (Custom).jpg)
BA 106
![](autobusy/autosan74 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan76 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan134 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan138 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan139 (Custom).jpg)
BA 107
![](autobusy/autosan59 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan60 (Custom).jpg)
BA 108
![](autobusy/autosan73 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan136 (Custom).jpg)
BA 111
![](autobusy/autosan75 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan77 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan135 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan145 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan136 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan137 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan140 (Custom).jpg)
BA 112
![](autobusy/autosan89 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan90 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan91 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan92 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan93 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan94 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan97 (Custom).jpg)
BA997
![](autobusy/autosan141 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan151 (Custom).jpg)
DA 106
![](autobusy/autosan142 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan143 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan156 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan163 (Custom).jpg)
DA 108
![](autobusy/autosan152 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan154 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan155 (Custom).jpg)
DA 109
![](autobusy/autosan158 (Custom).jpg)
DA 110
![](autobusy/autosan157 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan165 (Custom).jpg)
DA 111
![](autobusy/autosan153 (Custom).jpg)
DA 112
![](autobusy/autosan144 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan159 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan160 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan162 (Custom).jpg)
DA 113
![](imprezy/mpk95_01 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan172 (Custom).jpg)
DA 115
![](imprezy/mpk95_02 (Custom).jpg)
DA 117
![](imprezy/mpk95_03 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan166 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan167 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan169 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk108_42 (Custom).jpg)
DA 118
![](imprezy/mpk95_04 (Custom).jpg)
DA 120
![](autobusy/autosan168 (Custom).jpg)
DA 121
![](autobusy/autosan171 (Custom).jpg)
DA 122
![](imprezy/mpk95_05 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan170 (Custom).jpg)
DA 125
![](imprezy/mpk95_06 (Custom).jpg)
DA 126
![](autobusy/autosan53 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk42_07 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan54 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan55 (Custom).jpg)
![](autobusy/autosan56 (Custom).jpg)
RSA 37UY
legenda
xx 123 - zdjęcie pojazdu obecnie eksploatowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu testowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu któremu zmieniono numer taborowy
xx 123 - zdjęcie pojazdu wycofanego z eksploatacji
xx 123 - zdjęcie pojazdu historycznego
info
Opracowanie: Michał Smajdor
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne