» powrót
Konstal ND, Konstal 4ND, SFW ND
![Konstal ND Konstal ND](miniaturki/konstal_nd.jpg)
zobacz także:
» tramwaje historyczne: Konstal ND #511, #538, Konstal 4ND #573, SFW ND #502
» baza taboru: Konstal ND, Konstal ND2, Konstal ND3, Konstal 4ND, Konstal 4ND1
» baza taboru: Konstal ND, Konstal ND2, Konstal ND3, Konstal 4ND, Konstal 4ND1
dane techniczne
Producent | Chorzowska Wytwórnia Konstrukcji Stalowych "Konstal", Sanocka Fabryka Wagonów |
Długość | 11000 mm |
Szerokość | 2100 mm |
Wysokość | 3300 mm |
Roztaw osi | 3000 mm |
Masa własna | 9000 kg |
Ilość miejsc | 80 |
Ilość miejsc siedzących | 16 |
Wysokość podłogi I/II drzwi | 735/735 mm |
zdjęcia
![](tramwaje/n183 (Custom).jpg)
?+522
![](tramwaje/n101 (Custom).jpg)
?+506+541
![](tramwaje/n126 (Custom).jpg)
?+574
![](tramwaje/n102 (Custom).jpg)
?+597
![](tramwaje/n237 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n238 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n239 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n240 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n241 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n242 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n243 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n244 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n245 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n246 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n247 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n248 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n249 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n250 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n251 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk64_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk64_08 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n270 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n267 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n268 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n269 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n293 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_02 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_03 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_04 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_06 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_08 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_09 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_10 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n294 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n295 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk87_21 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk87_22 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk89_11 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk89_12 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_08 (Custom).jpg)
20+511
![](tramwaje/n271 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n272 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n273 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n274 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n275 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n276 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n277 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n278 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n279 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n280 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n281 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n252 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n291 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n253 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n254 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n255 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n256 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n292 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n296 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n297 (Custom).jpg)
20+511+538
![](tramwaje/n4 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n1 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n2 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk8_10 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n64 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n66 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk12_06 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n65 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n71 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n72 (Custom).jpg)
20+538
![](tramwaje/n83 (Custom).jpg)
25+?+?
![](imprezy/mpk111_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk111_06 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk111_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk111_08 (Custom).jpg)
26+502
![](imprezy/mpk14_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk22_06 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_01 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_02 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_03 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_04 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_06 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_08 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_09 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_10 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk51_17 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk51_19 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk51_20 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk51_40 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_01 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_08 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_10 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_11 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk87_19 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk87_20 (Custom).jpg)
26+538
![](imprezy/mpk118_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_06 (Custom).jpg)
26+538+502
![](imprezy/mpk118_01 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_02 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_03 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_04 (Custom).jpg)
43+573
![](tramwaje/n178 (Custom).jpg)
67+?+528
![](tramwaje/n35 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n36 (Custom).jpg)
107
+538
![](tramwaje/n78 (Custom).jpg)
109+?+?
![](tramwaje/n77 (Custom).jpg)
145+?
![](tramwaje/n84 (Custom).jpg)
199+?
![](imprezy/mpk111_04 (Custom).jpg)
502
![](tramwaje/n121 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n122 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk111_10 (Custom).jpg)
538
![](imprezy/mpk111_11 (Custom).jpg)
573
legenda
xx 123 - zdjęcie pojazdu obecnie eksploatowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu testowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu któremu zmieniono numer taborowy
xx 123 - zdjęcie pojazdu wycofanego z eksploatacji
xx 123 - zdjęcie pojazdu historycznego
info
Opracowanie: Michał Smajdor
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990,
» Od Warsztatów Przetwórczych do Alstom Konstal S.A., Łódź 1999
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990,
» Od Warsztatów Przetwórczych do Alstom Konstal S.A., Łódź 1999