» powrót
Konstal ND, Konstal ND2, Konstal ND3, Konstal 4ND
Numeracje wozów (501-550)
Numer | Poprzedni numer | Kolejny numer | VIN | Rok prod. | Uwagi |
501 (1950-1983) | - | - | 25782 | 1949 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1968); Kasacja (1983); Typ ND |
502 (1950-1985) | - | - | 25783 | 1949 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1967); Kasacja (1985); Typ ND |
502'' (2019-......) | - | - | 25786 | ? | Przebudowa na wagon doczepny typ ND (2018-2019) z wykorzystaniem wagonu #257 zakupionego od TW Warszawa (2001) oraz wagonu #1304; Wagon historyczny (od 2019); Typ ND |
503 (1950-1987) | - | - | 25784 | 1949 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1968); Kasacja (1987); Typ ND |
504 (1950-1986) | - | 1110 (1986-......) | 25785 | 1950 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1967); Przebudowa na lorę (1986); Przekazany do Muzeum Inżynierii Miejskiej (1995); Wagon historyczny (od 2016); |
504'' (1988-1988) | 604 (1954-1988) | - | 543 | 1954 | Mod. stand. (1970); Kasacja (1988); Typ ND3 |
505 (1950-1980) | - | - | ? | 1949 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1967); Kasacja (1980); Typ ND |
506 (1950-1979) | - | - | ? | 1949 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1968); Kasacja (1979); Typ ND |
507 (1965-1980) | 1671 (Warszawa) | 1017 (1980-1982) | ? | 1953 | Przekazany z MZK Warszawa (1965); Przebudowa na szkoleniowy (1980); Kasacja (1982); Typ ND3 |
507'' (1988-1988) | 607 (1954-1988) | - | ? | 1954 | Mod. stand. (?); Kasacja (1988); Typ ND3 |
508 (1966-1980) | 1673 (Warszawa) | 1018 (1980-1986) 1511 (1986-1987) | ? | 1953 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1974); Przebudowa na szkoleniowy (1980); Kasacja (1987); Typ ND3 |
509 (1966-1988) | 1795 (Warszawa) | - | ? | 1956 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1972); Kasacja (1988); Typ ND3 |
510 (1966-1977) | 1679 (Warszawa) | - | ? | 1953 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1972); Kasacja (1977); Typ ND3 |
511 (1966-1984) | 1806 (Warszawa) | - | ? | 1956 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1972); Kasacja (1984); Typ ND3 |
511'' (1988-1988) | 611 (1954-1988) | - | 551 | 1954 | Mod. stand. (1971); Kasacja (1988); Typ ND3 |
511''' (2012-......) | 129 (1952-1977) 1012 (1977-1986) 1402 (1986-2012) | - | ? | 1952 | Mod. stand. (?); Przebudowa na wagon pomiarowo-kontrolny (1977); Typ N; Przebudowa na wagon doczepny typ ND (2010-2012); Wagon historyczny (od 2012) |
512 (1964-1987) | 640 (1956-1964) | - | 1005 | 1956 | Mod. stand. (?); Kasacja (1987); Typ ND3 |
513 (1966-1988) | 1682 (Warszawa) | - | ? | 1954 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1974); Wagon w składzie z N #80 jako ostatni zjechał do zajezdni z brygady 7-02 w dniu 27.11.1988r.; Kasacja (1988); Typ ND3 |
514 (1966-1987) | 1544 (Warszawa) | - | ? | 1950 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1973); Kasacja (1987); Typ ND2 |
515 (1966-1982) | 1561 (Warszawa) | - | ? | 1950 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1972); Kasacja (1982); Typ ND2 |
516 (1966-1980) | 1565 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1972); Kasacja (1980); Typ ND2 |
517 (1964-1988) | 641 (1956-1964) | - | 1006 | 1956 | Mod. stand. (?); Kasacja (1988); Typ ND3 |
518 (1966-1979) | 1559 (Warszawa) | - | ? | 1950 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1974); Kasacja (1979); Typ ND2 |
519 (1966-1981) | 1549 (Warszawa) | - | ? | 1950 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1974); Kasacja (1981); Typ ND2 |
519'' (1988-1988) | 622 (1955-1988) | - | 755 | 1955 | Mod. stand. (?); Kasacja (1988); Typ ND3 |
520 (1964-1984) | 642 (1956-1964) | - | 1008 | 1956 | Mod. stand. (1972); Kasacja (1984); Typ ND3 |
520'' (1988-1988) | 620 (1955-1988) | - | 753 | 1955 | Mod. stand. (?); Kasacja (1988); Typ ND3 |
521 (1966-1988) | 1650 (Warszawa) | - | ? | 1952 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1972); Kasacja (1988); Typ ND2 |
522 (1966-1988) | 1785 (Warszawa) | - | ? | 1956 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1974); Kasacja (1988); Typ ND3 |
523 (1966-1988) | 1508 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1972); Kasacja (1988); Typ ND |
524 (1966-1988) | 1782 (Warszawa) | - | ? | 1956 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1974); Kasacja (1988); Typ ND3 |
525 (1967-?) | 1507 (Warszawa) | 574'' (?-1979) | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1967); Mod. stand. (1970); Kasacja (1979); Typ ND |
525'' (?-1988) | 574 (1952-?) | - | ? | 1952 | Mod. stand. (1969); Kasacja (1988); Typ ND2 |
526 (1967-1985) | 1685 (Warszawa) | - | ? | 1954 | Przekazany z MZK Warszawa (1967); Mod. stand. (1969); Kasacja (1985); Typ ND3 |
527 (1967-1979) | 1609 (Warszawa) | - | ? | 1951 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Przekazany z MZK Warszawa (1967); Mod. stand. (?); Kasacja (1979); Typ ND |
528 (1967-1985) | 1701 (Warszawa) | - | ? | 1954 | Przekazany z MZK Warszawa (1967); Mod. stand. (1969); Kasacja (1985); Typ ND3 |
529 (1967-1979) | 1711 (Warszawa) | - | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1967); Mod. stand. (?); Kasacja (1979); Typ ND3 |
530 (1967-1980) | 1580 (Warszawa) | 1022 (1980-1986) 1513 (1986-1988) | ? | 1951 | Przekazany z MZK Warszawa (1967); Mod. stand. (?); Przebudowa na szkoleniowy (1980); Kasacja (1988); Typ ND2 |
531 (1950-1983) | - | - | ? | 1949 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1967); Kasacja (1983); Typ ND |
532 (1950-1983) | - | - | ? | 1949 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1969); Kasacja (1983); Typ ND |
533 (1950-1988) | - | - | ? | 1949 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1968); Kasacja (1983); Typ ND |
534 (1951-1988) | - | - | 31438 | 1951 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1967); Kasacja (1988); Typ ND2 |
535 (1951-1984) | - | - | 31439 | 1951 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1968); Kasacja (1984); Typ ND2 |
536 (1951-1987) | - | - | 31440 | 1951 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1968); Kasacja (1987); Typ ND2 |
537 (1952-1988) | - | - | 292 | 1952 | Mod. stand. (1968); Kasacja (1988); Typ ND2 |
538 (1952-1978) | - | - | ? | 1952 | Mod. stand. (1970); Kasacja (1978); Typ ND2 |
538'' (1992-......) | ? | - | ? | 1952? | Wagon historyczny (od 1992); Typ ND2? |
539 (1952-1988) | - | - | 295 | 1952 | Mod. stand. (1968); Kasacja (1988); Typ ND2 |
540 (1952-1983) | - | - | 296 | 1952 | Mod. stand. (1972); Kasacja (1983); Typ ND2 |
541 (1952-1982) | - | - | 291 | 1952 | Mod. stand. (1972); Kasacja (1982); Typ ND2 |
542 (1952-1986) | - | - | 294 | 1952 | Mod. stand. (1972); Kasacja (1986); Typ ND2 |
543 (1952-1987) | - | - | 298 | 1952 | Mod. stand. (1969); Kasacja (1987); Typ ND2 |
544 (1952-1984) | - | - | 299 | 1952 | Mod. stand. (1969); Kasacja (1984); Typ ND2 |
545 (1952-1986) | - | - | 300 | 1952 | Mod. stand. (1969); Kasacja (1986); Typ ND2 |
546 (1959-1964) | - | 639'' (1964-1987) | ? | 1959 | Mod. stand. (?); Kasacja (1987); Typ 4ND1 |
546'' (1964-1974) | 639 (1956-1964) | - | ? | 1956 | Mod. stand. (?); Kasacja (1974); Typ ND3 |
547 (1952-1976) | - | - | ? | 1952 | Mod. stand. (1969); Kasacja (1976); Typ ND2 |
548 (1952-1983) | - | - | 302 | 1952 | Mod. stand. (1970); Kasacja (1983); Typ ND2 |
549 (1952-1979) | - | - | ? | 1952 | Mod. stand. (1970); Kasacja (1979); Typ ND2 |
550 (1952-1986) | - | - | 304 | 1952 | Mod. stand. (?); Kasacja (1986); Typ ND2 |
Konstal 4ND
Numeracje wozów (551-573'')
Numer | Poprzedni numer | Kolejny numer | VIN | Rok prod. | Uwagi |
551 (1959-1987) | - | - | 1791 | 1959 | Kasacja (1987) |
552 (1959-1984) | - | - | 1792 | 1959 | Kasacja (1984) |
553 (1959-1981) | - | - | ? | 1959 | Kasacja (1981) |
554 (1959-1983) | - | - | ? | 1959 | Kasacja (1983) |
555 (1959-1984) | - | - | 1795 | 1959 | Kasacja (1984) |
556 (1959-1986) | - | - | 1796 | 1959 | Kasacja (1986) |
557 (1959-1985) | - | - | 1797 | 1959 | Kasacja (1985) |
558 (1959-1988) | - | - | 1810 | 1959 | Kasacja (1988) |
559 (1959-1983) | - | - | 1811 | 1959 | Kasacja (1983) |
560 (1959-1988) | - | - | 1812 | 1959 | Kasacja (1988) |
561 (1959-1985) | - | - | 1814 | 1959 | Kasacja (1985) |
562 (1959-1977) | - | - | ? | 1959 | Kasacja (1977) |
563 (1959-1984) | - | - | 1813 | 1959 | Kasacja (1984) |
564 (1959-1988) | - | - | 1815 | 1959 | Kasacja (1988) |
565 (1959-1986) | - | - | ? | 1959 | Kasacja (1986) |
566 (1959-1983) | - | - | 1818 | 1959 | Kasacja (1983) |
567 (1959-1988) | - | - | 1817 | 1959 | Kasacja (1988) |
568 (1959-1986) | - | - | 1819 | 1959 | Kasacja (1986) |
569 (1960-1983) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1983) |
570 (1960-1984) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1984) |
571 (1960-1987) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1987) |
572 (1960-1982) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1982) |
573 (1960-1983) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1983) |
573'' (2018-......) | 621 (1955-1972) 302 (1972-1972) 1001 (1972-1986) 1301 (1986-2018) | - | 754 | 1955 | Przebudowa na techniczny (1972); Przebudowa na wagon doczepny typ ND (2018); Wagon historyczny (od 2018); typ 4ND |
Konstal ND
Numeracje wozów (574-642''')
Numer | Poprzedni numer | Kolejny numer | VIN | Rok prod. | Uwagi |
574 (1952-?) | - | 525'' (?-1988) | ? | 1952 | Mod. stand. (1969); Kasacja (1988); Typ ND2 |
574'' (?-1979) | 1507 (Warszawa) 525 (1967-?) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1970); Kasacja (1979); Typ ND |
575 (1952-1982) | - | - | 306 | 1959 | Kasacja (1982) |
576 (1952-1979) | - | - | ? | 1952 | Kasacja (1979) |
577 (1952-1979) | - | - | ? | 1952 | Kasacja (1979) |
578 (1952-1984) | - | - | 309 | 1952 | Kasacja (1984) |
579 (1952-1980) | - | - | ? | 1952 | Kasacja (1980) |
580 (1952-1983) | - | - | 311 | 1952 | Kasacja (1983) |
581 (1952-1982) | - | - | ? | 1952 | Kasacja (1982) |
583 (1952-1987) | - | - | 316 | 1952 | Kasacja (1987) |
584 (1952-1983) | - | - | 315 | 1952 | Kasacja (1983) |
585 (1952-1979) | - | - | ? | 1952 | Kasacja (1979) |
586 (1952-?) | - | 695'' (?-1983) | 317 | 1952 | Kasacja (1983) |
586'' (?-1986) | 1705 (Warszawa) 695 (1968-?) | - | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1964?); Kasacja (1986) |
587 (1953-1983) | - | - | 405 | 1952 | Kasacja (1983) |
588 (1953-1979) | - | - | 412 | 1953 | Kasacja (1979) |
589 (1953-1979) | - | - | ? | 1953 | Kasacja (1979) |
590 (1953-1974) | - | 631'' (1974-1984) | ? | 1953 | Kasacja (1984) |
590'' (1974-1979) | 631 (1956-1974) | - | 943 | 1956 | Modernizacja specjalna, przystosowanie do wagonu #136 (1974); Kasacja (1979) |
591 (1953-1974) | - | 642''' (1974-1985) | ? | 1953 | Kasacja (1985); 4ND |
591'' (1974-1979) | 1857 (Warszawa) 642'' (1964-1974) | - | ? | 1961 | Przekazany z MZK Warszawa (1964); Modernizacja specjalna, przystosowanie do wagonu #136 (1974); Kasacja (1979); Typ 4ND1 |
592 (1953-1986) | - | - | 407 | 1953 | Kasacja (1986) |
593 (1953-1979) | - | - | ? | 1953 | Kasacja (1979) |
594 (1953-1984) | - | - | ? | 1953 | Kasacja (1984) |
595 (1953-1986) | - | - | ? | 1953 | Kasacja (1986) |
596 (1953-1979) | - | - | ? | 1953 | Kasacja (1979) |
597 (1953-1987) | - | - | ? | 1953 | Kasacja (1987) |
598 (1953-1983) | - | - | ? | 1953 | Kasacja (1983) |
599 (1954-1981) | - | - | ? | 1954 | Kasacja (1981) |
600 (1954-1982) | - | - | 540 | 1954 | Kasacja (1982) |
601 (1954-1986) | - | - | 542 | 1954 | Kasacja (1986) |
602 (1954-1986) | - | - | 541 | 1954 | Kasacja (1986) |
603 (1954-1986) | - | - | 544 | 1954 | Kasacja (1986) |
604 (1954-1988) | - | 504'' (1988-1988) | 543 | 1954 | Mod. stand. (1970); Kasacja (1988); Typ ND3 |
605 (1954-1985) | - | - | ? | 1954 | Kasacja (1985) |
606 (1954-1987) | - | - | ? | 1954 | Kasacja (1987) |
607 (1954-1988) | - | 507'' (1988-1988) | ? | 1954 | Mod. stand. (?); Kasacja (1988); Typ ND3 |
608 (1954-?) | - | 691''(?-1985) | ? | 1954 | Kasacja (1985) |
608'' (?-1980) | 1589 (Warszawa) 691 (1968-?) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1964?); Kasacja (1980) |
609 (1954-1988) | - | - | 549 | 1954 | Kasacja (1988) |
610 (1954-1981) | - | - | ? | 1954 | Kasacja (1981) |
611 (1954-1988) | - | 511'' (1988-1988) | 551 | 1954 | Mod. stand. (1971); Kasacja (1988); Typ ND3 |
612 (1954-1981) | - | - | ? | 1954 | Kasacja (1981) |
613 (1954-1982) | - | - | ? | 1954 | Kasacja (1982) |
614 (1954-1986) | - | - | 554 | 1954 | Kasacja (1986) |
615 (1954-1983) | - | - | 555 | 1954 | Kasacja (1983) |
616 (1954-1984) | - | - | 556 | 1954 | Kasacja (1984) |
617 (1954-1980) | - | - | ? | 1954 | Kasacja (1980) |
618 (1954-1987) | - | - | 558 | 1954 | Kasacja (1987) |
619 (1955-1981) | - | - | ? | 1955 | Kasacja (1981) |
620 (1955-1988) | - | 520'' (1988-1988) | 753 | 1955 | Mod. stand. (?); Kasacja (1988); Typ ND3 |
621 (1955-1972) | - | 302 (1972-1972) 1001 (1972-1986) 1301 (1986-2018) 573'' (2018-......) | 754 | 1955 | Przebudowa na techniczny (1972); Przebudowa na wagon doczepny typ ND (2018); Wagon historyczny (od 2018); typ 4ND |
621'' (1973-1984) | 1741 (Warszawa) 704 (1969-1973) | - | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1984) |
622 (1955-1988) | - | 519'' (1988-1988) | 755 | 1955 | Mod. stand. (?); Kasacja (1988); Typ ND3 |
623 (1955-1984) | - | - | 756 | 1955 | Kasacja (1984) |
624 (1955-1988) | - | - | 757 | 1955 | Kasacja (1988) |
625 (1955-1988) | - | - | 758 | 1955 | Kasacja (1988) |
626 (1955-1983) | - | - | 759 | 1955 | Kasacja (1983) |
627 (1956-1984) | - | - | 988 | 1956 | Kasacja (1984) |
628 (1956-1984) | - | - | 940 | 1956 | Kasacja (1984) |
629 (1956-1984) | - | - | 941 | 1956 | Kasacja (1984) |
630 (1956-1988) | - | - | 942 | 1956 | Kasacja (1988) |
631 (1956-1974) | - | 590'' (1974-1979) | 943 | 1956 | Modernizacja specjalna, przystosowanie do wagonu #136 (1974); Kasacja (1979) |
631'' (1974-1984) | 590 (1953-1974) | - | ? | 1953 | Kasacja (1984) |
632 (1956-1984) | - | 1031 (1984-1986) 1204 (1986-?) 1031'' (2021-......) | 997 | 1956 | Przebudowa na lorę (?); Odbudowa (2018-2019) z wykorzystaniem najprawdopodobniej wagonu #2019 zakupionego od MPK Poznań (2021); Wagon historyczny (od 2021); |
633 (1956-1987) | - | - | 998 | 1956 | Kasacja (1987) |
634 (1956-1986) | - | - | 999 | 1956 | Kasacja (1986) |
635 (1956-1973) | - | 703'' (1973-1981) 696'' (1981-1983) | 1000 | 1956 | Kasacja (1983) |
635'' (1973-1988) | 1666 (Warszawa) 703 (1969-1973) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1988) |
636 (1956-1988) | - | - | 1001 | 1956 | Kasacja (1988) |
637 (1956-1985) | - | - | 1002 | 1956 | Kasacja (1985) |
638 (1956-1986?) | - | - | 1003 | 1956 | Kasacja (1986?) |
639 (1956-1964) | - | 546'' (1973-1988) | ? | 1956 | Mod. stand. (?); Kasacja (1974); Typ ND3 |
639'' (1964-1987) | 546 (1959-1964) | - | 998 | 1959 | Mod. stand. (?); Kasacja (1987); Typ 4ND1 |
640 (1956-1964) | - | 512 (1964-1987) | 1005 | 1956 | Mod. stand. (?); Kasacja (1987); Typ ND3 |
640'' (1964-1987) | 1859 (Warszawa) | - | ? | 1961 | Przekazany z MZK Warszawa (1964); Kasacja (1987); Typ 4ND1 |
641 (1956-1964) | - | 517 (1964-1988) | 1006 | 1956 | Mod. stand. (?); Kasacja (1988); Typ ND3 |
641'' (1964-1985) | 1830 (Warszawa) | - | ? | 1958 | Przekazany z MZK Warszawa (1964); Kasacja (1985); 4ND1 |
642 (1956-1964) | - | 520 (1964-1984) | 1008 | 1956 | Mod. stand. (1972); Kasacja (1984); Typ ND3 |
642'' (1964-1974) | 1857 (Warszawa) | 591'' (1974-1979) | ? | 1961 | Przekazany z MZK Warszawa (1964); Modernizacja specjalna, przystosowanie do wagonu #136 (1974); Typ 4ND1 |
642''' (1974-1985) | 591 (1953-1974) | - | ? | 1953 | Kasacja (1985); 4ND |
Konstal 4ND
Numeracje wozów (643-673)
Numer | Poprzedni numer | Kolejny numer | VIN | Rok prod. | Uwagi |
643 (1960-1987) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1987) |
644 (1960-1988) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1988) |
645 (1960-1987) | - | - | 306 | 1960 | Kasacja (1987) |
646 (1960-1973) | - | ? (Szczecin) | ? | 1960 | Przekazany do MZK Szczecin (1973) |
646'' (1973-1988) | 1744 (Warszawa) 705 (1969-1973) | - | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1988); Typ ND |
647 (1960-1973) | - | ? (Szczecin) | 309 | 1960 | Przekazany do MZK Szczecin (1973) |
647'' (1973-1983) | 1749 (Warszawa) 706 (1969-1973) | - | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1983) |
648 (1960-1986) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1986) |
649 (1960-1987) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1987) |
650 (1960-1988) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1988) |
651 (1960-1986) | - | - | 315 | 1960 | Kasacja (1986) |
652 (1960-1973) | - | ? (Szczecin) | ? | 1960 | Przekazany do MZK Szczecin (1973) |
652'' (1973-1984) | 1761 (Warszawa) 707 (1970-1973) | - | ? | 1956 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1984); Typ ND |
653 (1960-1973) | - | ? (Szczecin) | ? | 1960 | Przekazany do MZK Szczecin (1973) |
653'' (1973-1985) | 1748 (Warszawa) 708 (1969-1973) | - | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1985); Typ ND |
654 (1960-1988) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1988) |
655 (1960-1981) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1981) |
656 (1960-1988) | - | - | ? | 1960 | Kasacja (1988) |
657 (1961-1988) | - | - | ? | 1961 | Kasacja (1988) |
658 (1961-1988) | - | - | ? | 1961 | Kasacja (1988) |
659 (1961-1985) | - | - | ? | 1961 | Kasacja (1985) |
660 (1961-1988) | - | - | ? | 1961 | Kasacja (1988) |
661 (1961-1988) | - | - | ? | 1961 | Kasacja (1988) |
662 (1961-1988) | - | - | ? | 1961 | Kasacja (1988) |
663 (1961-1988) | - | - | ? | 1961 | Kasacja (1988) |
664 (1961-1988) | - | - | ? | 1961 | Kasacja (1988) |
665 (1961-1988) | - | - | ? | 1961 | Kasacja (1988) |
666 (1961-1988) | - | - | ? | 1961 | Kasacja (1988) |
667 (1961-1986) | - | - | ? | 1961 | Kasacja (1986) |
668 (1961-1988) | - | - | 540 | 1961 | Kasacja (1988) |
669 (1964-1986) | 1850 (Warszawa) | - | ? | 1961 | Przekazany z MZK Warszawa (1964); Kasacja (1986); Typ 4ND1 |
670 (?-1973) | - | 410 (Szczecin) | ? | ? | Przekazany do MZK Szczecin (1973) |
670'' (1973-......) | 1625 (Warszawa) 709 (1969-1973) | - | 544 | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Odstawiony (1988); Przekazany do Muzeum Inżynierii Miejskiej (1995) |
671 (1965-1986) | 1849 (Warszawa) | - | ? | 1961 | Przekazany z MZK Warszawa (1965); Kasacja (1986); Typ 4ND1 |
672 (1966-1982) | 1812 (Warszawa) | - | ? | 1957 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Kasacja (1982); Typ 4ND |
673 (1967-1987) | 1824 (Warszawa) | - | ? | 1957 | Przekazany z MZK Warszawa (1967); Kasacja (1987); Typ 4ND |
Konstal ND
Numeracje wozów (674-710)
Numer | Poprzedni numer | Kolejny numer | VIN | Rok prod. | Uwagi |
674 (1967-1988) | 1626 (Warszawa) | - | ? | 1954 | Przekazany z MZK Warszawa (1967); Kasacja (1988) |
675 (1967-1980) | 1607 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1967); Kasacja (1980) |
676 (1967-1988) | 1703 (Warszawa) | - | ? | 1954 | Przekazany z MZK Warszawa (1967); Kasacja (1988) |
677 (1967-1987) | 1643 (Warszawa) | - | ? | 1954 | Przekazany z MZK Warszawa (1967); Kasacja (1987) |
678 (1968-1979) | 1621 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1979) |
679 (1968-1988) | 1622 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1988) |
680 (1968-1984) | 1693 (Warszawa) | - | ? | 1954 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1984) |
681 (1968-1986) | 1696 (Warszawa) | - | ? | 1954 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1986) |
682 (1968-1988) | 1615 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1988) |
683 (1968-1981) | 1596 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1981) |
684 (1968-1980) | 1659 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1980) |
685 (1968-1976) | 1672 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1976) |
686 (1968-1984) | 1510 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1984) |
687 (1968-1988) | 1598 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1988) |
688 (1968-1983) | 1616 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1983) |
689 (1968-1979) | 1646 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1979) |
690 (1968-1980) | 1584 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1980) |
691 (1968-?) | 1589 (Warszawa) | 608'' (?-1980) | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968?); Kasacja (1980) |
691'' (?-1985) | 608 (1954-?) | - | ? | 1954 | Kasacja (1985) |
692 (1968-1969) | 1645 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1969) |
692'' (1969-1986) | 1734 (Warszawa) | - | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1986) |
693 (1968-1980) | 1568 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1988) |
694 (1968-1979) | 1656 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1979) |
695 (1968-?) | 1705 (Warszawa) | 586'' (?-1986) | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1968?); Kasacja (1986) |
695'' (?-1983) | 586 (1952-?) | - | 317 | 1952 | Kasacja (1983) |
696 (1968-1980) | 1635 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1980) |
696'' (1981-1983) | 635 (1956-1973) 703'' (1973-1981) | - | 1000 | 1956 | Kasacja (1983) |
697 (1968-1981) | 1675 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1981) |
698 (1968-1987) | 1752 (Warszawa) | - | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1987) |
699 (1969-1987) | 1639 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1987) |
700 (1968-1980) | 1669 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1968); Kasacja (1980) |
701 (1969-1978) | 1763 (Warszawa) | - | ? | 1956 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1978) |
702 (1969-1973) | 1655 (Warszawa) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1973) |
702'' (1974-1980) | 1634 (Warszawa) 710 (1970-1974) | - | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1980) |
703 (1969-1973) | 1666 (Warszawa) | 635'' (1973-1988) | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1988) |
703'' (1973-1981) | 635 (1956-1973) | 696'' (1981-1983) | 1000 | 1956 | Kasacja (1983) |
704 (1969-1973) | 1741 (Warszawa) | 621'' (1973-1984) | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1984) |
705 (1969-1973) | 1744 (Warszawa) | 646'' (1973-1988) | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1988) |
706 (1969-1973) | 1749 (Warszawa) | 647'' (1973-1983) | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1983) |
707 (1970-1973) | 1761 (Warszawa) | 652'' (1973-1984) | ? | 1956 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1984) |
708 (1969-1973) | 1748 (Warszawa) | 653'' (1973-1985) | ? | 1955 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1985) |
709 (1969-1973) | 1625 (Warszawa) | 670'' (1973-1988) | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1988) |
710 (1970-1974) | 1634 (Warszawa) | 702'' (1974-1980) | ? | 1949 | Przekazany z MZK Warszawa (1969); Kasacja (1980) |
Konstal ND, Konstal 4ND (techniczne, szkoleniowe)
Numeracje wozów (1017-1513)
Numer | Poprzedni numer | Kolejny numer | VIN | Rok prod. | Uwagi |
1017 (1980-1982) | 1671 (Warszawa) 507 (1965-1980) | - | ? | 1953 | Przekazany z MZK Warszawa (1965); Przebudowa na szkoleniowy (1980); Kasacja (1982); Typ ND |
1018 (1980-1986) | 1673 (Warszawa) 508 (1966-1980) | 1511 (1986-1987) | ? | 1953 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1974); Przebudowa na szkoleniowy (1980); Kasacja (1987); Typ ND |
1022 (1980-1986) | 1580 (Warszawa) 530 (1967-1980) | 1513 (1986-1988) | ? | 1951 | Przekazany z MZK Warszawa (1967); Mod. stand. (?); Przebudowa na szkoleniowy (1980); Kasacja (1988); Typ ND2 |
1031 (1984-1986) | 632 (1956-1984) | 1204 (1986-?) 1031'' (2021-......) | 997 | 1956 | Przebudowa na lorę (?); Odbudowa (2018-2019) z wykorzystaniem najprawdopodobniej wagonu #2019 zakupionego od MPK Poznań (2021); Wagon historyczny (od 2021); |
1031'' (2021-......) | 632 (1956-1984) 1031 (1984-1986) 1204 (1986-?) | - | 997 | 1956 | Przebudowa na lorę (?); Odbudowa (2018-2019) z wykorzystaniem najprawdopodobniej wagonu #2019 zakupionego od MPK Poznań (2021); Wagon historyczny (od 2021); |
1110 (1986-......) | 504 (1950-1986) | - | 25785 | 1950 | Wyprodukowany w Sanockiej Fabryce Wagonów; Mod. stand. (1967); Przebudowa na lorę (1986); Przekazany do Muzeum Inżynierii Miejskiej (1995); Wagon historyczny (od 2016); |
1204 (1986-?) | 632 (1956-1984) 1031 (1984-1986) | 1031'' (2021-......) | 997 | 1956 | Przebudowa na lorę (?); Odbudowa (2018-2019) z wykorzystaniem najprawdopodobniej wagonu #2019 zakupionego od MPK Poznań (2021); Wagon historyczny (od 2021); |
1511 (1986-1987) | 1673 (Warszawa) 508 (1966-1980) 1018 (1980-1986) | - | ? | 1953 | Przekazany z MZK Warszawa (1966); Mod. stand. (1974); Przebudowa na szkoleniowy (1980); Kasacja (1987); Typ ND |
1513 (1986-1988) | 1580 (Warszawa) 530 (1967-1980) 1022 (1980-1986) | - | ? | 1951 | Przekazany z MZK Warszawa (1967); Mod. stand. (?); Przebudowa na szkoleniowy (1980); Kasacja (1988); Typ ND2 |
legenda
xx 123 |
xx 123 |
xx 123 |
info
Opracowanie: Damian Lenda, Michał Smajdor
Współpraca: Wiesław Hessel, Dariusz Walczak
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990,
» Od Warsztatów Przetwórczych do Alstom Konstal S.A., Łódź 1999
Współpraca: Wiesław Hessel, Dariusz Walczak
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990,
» Od Warsztatów Przetwórczych do Alstom Konstal S.A., Łódź 1999