» powrót
Konstal N, Konstal 4N , Konstal 4N1
![Konstal 4N1 Konstal 4N1](miniaturki/konstal_n.jpg)
W tym miejsu chciałbym serdecznie podziękować Panu Dariuszowi Walczakowi za pomoc i poświęcony czas nad sporzadzeniem numeracji wozów typu Konstal N, Konstal 4N, Konstal 4N1 w szczególności tramwajów, które sprowadzono do Krakowa z Warszawy oraz ze Szczecina.
zobacz także:
» tramwaje historyczne: Konstal N #20, #26, #105, #107
» baza taboru: Konstal N, Konstal 4N , Konstal 4N1
» baza taboru: Konstal N, Konstal 4N , Konstal 4N1
dane techniczne
Producent | Chorzowska Wytwórnia Konstrukcji Stalowych "Konstal", Sanocka Fabryka Wagonów, Stocznia Północna Gdańsk |
Długość | 11000 mm |
Szerokość | 2100 mm |
Wysokość | 3300 mm |
Roztaw osi | 3000 mm |
Masa własna | 14000 kg |
Ilość miejsc | 80 |
Ilość miejsc siedzących | 16 |
Wysokość podłogi I/II drzwi | 735/735 mm |
Moc ciągła silników | 4 x 60kW |
Napięcie zasilania | 600 V |
Prędkość max. | 45 km/h |
pocztówki
zdjęcia
![](tramwaje/n139 (Custom).jpg)
11+?
![](tramwaje/n23 (Custom).jpg)
13
![](tramwaje/n166 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk7_01 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk7_02 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk7_03 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk7_04 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk7_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk7_06 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk7_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk7_11 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk7_12 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk7_09 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk7_08 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk7_10 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk14_04 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n86 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n87 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk34_04 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n173 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk111_09 (Custom).jpg)
20
![](tramwaje/n237 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n238 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n239 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n240 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n241 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n242 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n243 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n244 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n245 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n246 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n247 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n248 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n249 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n250 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n251 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk64_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk64_08 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n270 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n267 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n268 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n269 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n293 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_02 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_03 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_04 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_06 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_08 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_09 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk75_10 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n294 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n295 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk87_21 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk87_22 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk89_11 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk89_12 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_08 (Custom).jpg)
20+511
![](tramwaje/n271 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n272 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n273 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n274 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n275 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n276 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n277 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n278 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n279 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n280 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n281 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n252 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n291 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n253 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n254 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n255 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n256 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n292 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n296 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n297 (Custom).jpg)
20+511+538
![](tramwaje/n4 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n1 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n2 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk8_10 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n64 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n66 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk12_06 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n65 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n71 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n72 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk34_11 (Custom).jpg)
20+538
![](tramwaje/n83 (Custom).jpg)
25+?+?
![](tramwaje/n143 (Custom).jpg)
25+?+?
![](tramwaje/n19 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n21 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n22 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n63 (Custom).jpg)
![](tramwaje/nf62 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n88 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n89 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n90 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n91 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n200 (Custom).jpg)
26
![](imprezy/mpk111_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk111_06 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk111_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk111_08 (Custom).jpg)
26+502
![](imprezy/mpk43_19 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n174 (Custom).jpg)
26+524
![](imprezy/mpk14_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk22_06 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_01 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_02 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_03 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_04 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_06 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_08 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_09 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk38_10 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk51_17 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk51_19 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk51_20 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk51_40 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt398 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n201 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_01 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_08 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_10 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_11 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk87_19 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk87_20 (Custom).jpg)
26+538
![](imprezy/mpk118_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_06 (Custom).jpg)
26+538+502
![](tramwaje/n140 (Custom).jpg)
27+?+?
![](imprezy/mpk118_01 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_02 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_03 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_04 (Custom).jpg)
43+573
![](tramwaje/n259 (Custom).jpg)
64+?
![](tramwaje/n180 (Custom).jpg)
66+?
![](tramwaje/n165 (Custom).jpg)
80+?+?
![](tramwaje/n260 (Custom).jpg)
96''+?
![](tramwaje/n141 (Custom).jpg)
97+?
![](tramwaje/n184 (Custom).jpg)
105+670
![](tramwaje/n97 (Custom).jpg)
107
![](tramwaje/n96 (Custom).jpg)
107+?
![](tramwaje/n35 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n36 (Custom).jpg)
107
+538
![](tramwaje/n78 (Custom).jpg)
109+?+?
![](tramwaje/n142 (Custom).jpg)
113+?
![](tramwaje/n98 (Custom).jpg)
116+?
![](tramwaje/n262 (Custom).jpg)
121+559
![](tramwaje/n126 (Custom).jpg)
130+?
![](tramwaje/n101 (Custom).jpg)
132+?+?
![](tramwaje/n123 (Custom).jpg)
135+?
![](tramwaje/n261 (Custom).jpg)
136+?
![](tramwaje/n124 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n137 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n138 (Custom).jpg)
136+?+?
![](tramwaje/n99 (Custom).jpg)
140+?
![](tramwaje/n77 (Custom).jpg)
145+?
![](tramwaje/n125 (Custom).jpg)
157+?
![](tramwaje/n179 (Custom).jpg)
168+?+?
![](tramwaje/n181 (Custom).jpg)
170+?
![](tramwaje/n182 (Custom).jpg)
181+?
![](tramwaje/n100 (Custom).jpg)
186+526
![](tramwaje/n84 (Custom).jpg)
199+?
![](imprezy/mpk118_11 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk118_12 (Custom).jpg)
304
![](tramwaje/n172 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n204 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n227 (Custom).jpg)
834
![](tramwaje/n103 (Custom).jpg)
1003
![](tramwaje/n105 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n104 (Custom).jpg)
1008
![](tramwaje/n106 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n42 (Custom).jpg)
1012
![](tramwaje/n107 (Custom).jpg)
1019
![](tramwaje/n43 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n44 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n45 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n46 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n108 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n9 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n11 (Custom).jpg)
1101
![](tramwaje/n47 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n48 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n49 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n50 (Custom).jpg)
1102
![](tramwaje/n167 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n168 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n109 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n110 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n18 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n20 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n79 (Custom).jpg)
1201
![](tramwaje/n111 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n51 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n52 (Custom).jpg)
1205
![](tramwaje/n112 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n186 (Custom).jpg)
1301
![](tramwaje/n113 (Custom).jpg)
1302
![](tramwaje/n171 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n115 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n53 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n54 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n55 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n114 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n116 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n3 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n176 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n177 (Custom).jpg)
1303
![](tramwaje/n117 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n56 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n185 (Custom).jpg)
1304
![](tramwaje/Na1087 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n169 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n85 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n119 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n57 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n58 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n59 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n118 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na825 (Custom).jpg)
1305
![](tramwaje/n168 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n170 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n120 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n60 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n61 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n37 (Custom).jpg)
![](tramwaje/n175 (Custom).jpg)
1401
![](tramwaje/n62 (Custom).jpg)
2001
![](imprezy/mpk111_12 (Custom).jpg)
HT011
![](imprezy/mpk118_13 (Custom).jpg)
RT003
legenda
xx 123 - zdjęcie pojazdu obecnie eksploatowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu testowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu któremu zmieniono numer taborowy
xx 123 - zdjęcie pojazdu wycofanego z eksploatacji
xx 123 - zdjęcie pojazdu historycznego
info
Opracowanie: Damian Lenda, Michał Smajdor
Współpraca: Wiesław Hessel, Dariusz Walczak
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990,
» Od Warsztatów Przetwórczych do Alstom Konstal S.A., Łódź 1999
Współpraca: Wiesław Hessel, Dariusz Walczak
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990,
» Od Warsztatów Przetwórczych do Alstom Konstal S.A., Łódź 1999