Konstal N, Konstal 4N, Konstal 4N1
Numeracje wozów (1-199, 257)

NumerPoprzedni numerKolejny numerVINRok prod.Uwagi
1
(1954-197x)
-304 (197x-1972)
1004 (1972-1986)
1305 (1986-2009)
834 (2009-2015)
5981954Mod. stand. (1968);
Przebudowa na szlifierkę (1971);
Przekazany do MZTSiPT (?);
Sprzedany do ZUE Kraków (2009);
Modernizacja (2009);
Przetransportowany na bazę PRK Bieżanów (2015);
Typ N
1''
(1969-1979)
678 (Warszawa)63'' (1979-1985)?1952Przekazany z MZK Warszawa (1969);
Mod. stand. (?);
Kasacja (1985);
Typ N
2
(1954-1985)
-22'' (1985-1988)5991954Mod. stand. (1969);
Kasacja (1988);
Typ N
3
(1954-1983)
-61'' (1983-1984)
1015 (1984-1986)
1105 (1986-1988)
6001954Mod. stand. (1970);
Przebudowa na holownik (1984);
Kasacja (1988);
Typ N
3''
(1983-1983)
626 (Warszawa)
61 (1968-1983)
-?1950Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1971);
Kasacja (1983);
Typ N
4
(1954-1985)
-43''' (1985-1988)6011954Mod. stand. (1969);
Kasacja (1988);
Typ N
5
(1954-1983)
--6021954Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ N
6
(1954-1985)
--6031954Mod. stand. (1969);
Kasacja (1985);
Typ N
7
(1954-1983)
--6041954Mod. stand. (?);
Przebudowa na hamulce tarczowe (197?);
Kasacja (1983);
Typ N
8
(1954-1981)
--6051954Mod. stand. (?);
Przebudowa na hamulce tarczowe (197?);
Kasacja (1981);
Typ N
9
(1954-1972)
-308 (1972-1972)
1008 (1972-1986)
1201 (1986-2015)
RT003 (2015-......)
6061954Modernizacja specjalna (1962);
Przebudowa na pług wraz ze zmianą pudła (1972);
Typ N
9''
(1973-1980)
702 (Warszawa)
127 (Szczecin)
1028'' (1983-1986)
1401 "Gucio"
(1986-2009)
?1949Przekazany z WPKM Szczecin (1973);
Mod. stand. (?);
Przebudowa na wagon wieżowy (1980);
Przekazany do MZTSiPT (1990);
Zmiana nazwy MZTSiPT na ZIM Kraków (2000);
Kasacja (2009);
Typ N
9'''
(1988-1988)
109 (1950-1988)-921950Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ N
10
(1954-1984)
--6071954Mod. stand. (1969);
Kasacja (1984);
Typ N
11
(1955-1983)
--7761955Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ N
12
(1955-1988)
--7831955Mod. stand. (1970);
Kasacja (1988);
Typ N
13
(1955-1983)
--7851955Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ N
13''
(1989-1992)
1113 (GOP)13 (Norymberga)
26'' (2006-......)
?1954Zakupiony od WPK Katowice (1989);
Wagon przekazany do miasta Norymberga (1992);
Zwrot wagonu z Norymbergi (2006);
Wagon historyczny (od 2006);
Typ N
14
(1955-1985)
-1303 "Boguś"
(1985-2009)
7841955Mod. stand. (1970);
Przebudowa na pług (1985);
Przekazany do MZTSiPT (1990);
Zmiana nazwy MZTSiPT na ZIM Kraków (2000);
Kasacja (2009);
Typ N
14''
(1988-1988)
114 (1951-1988)-1081951Mod. stand. (1971);
Kasacja (1988);
Typ N
15
(1955-1980)
--?1955Mod. stand. (?);
Kasacja (1980);
Typ N
16
(1955-1985)
--7491955Mod. stand. (1970);
Kasacja (1985);
Typ N
17
(1955-1980)
--7501955Mod. stand. (?);
Kasacja (1980);
Typ N
17''
(1980-1982)
99 (1949-1980)1005 (1982-1986)
1302 "Ciaptuś"
(1986-2009)
?1949Mod. stand. (?);
Przebudowa na pług (1982);
Przekazany do MZTSiPT (1990);
Zmiana nazwy MZTSiPT na ZIM Kraków (2000);
Kasacja (2009);
Typ N
18
(1956-1986)
--10561956Mod. stand. (1970);
Kasacja (1986);
Typ N
19
(1956-1981)
--?1956Modernizacja pośrednia; Wagon jednokierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, bez hamulców szynowych;
Mod. stand. (1970);
Kasacja (1981);
Typ N
19''
(1988-1988)
725 (Warszawa)
53'' (1968-1970)
120'' (1970-1988)
-?1953Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ N
20
(1956-1987)
-98'' (1987-1987)
1205 "Krzyś"
(1987-?)
10581956Mod. stand. (?);
Przebudowa na wagon techniczny (1987);
Kasacja (?);
Typ N
20''
(1987-1988)
765 (Warszawa)
98 (1969-1987)
1206 (1988-1995)
2001 (1995-2001)
20''' (2001-......)
?1954Przekazany z MZK Warszawa (1969);
Mod. stand. (1970);
Przebudowa na wagon techniczny (1988);
Przebudowa na wagon liniowy (2001);
Wagon historyczny (od 2001);
Typ N
20'''
(2001-......)
765 (Warszawa)
98 (1969-1987)
20'' (1987-1988)
1206 (1988-1995)
2001 (1995-2001)
-?1954Przekazany z MZK Warszawa (1969);
Mod. stand. (1970);
Przebudowa na wagon techniczny (1988);
Przebudowa na wagon liniowy (2001);
Wagon historyczny (od 2001);
Typ N
21
(1956-1988)
--10551956Mod. stand. (1974);
Kasacja (1988);
Typ N
22
(1956-1981)
--?1956Mod. stand. (1969);
Kasacja (1981);
Typ N
22''
(1985-1988)
2 (1954-1985)-5991954Mod. stand. (1969);
Kasacja (1988);
Typ N
23
(1956-1984)
-1007'' (1984-1986)
1104 (1986-1988)
10601956Mod. stand. (1970);
Przebudowa na wagon techniczny (1984);
Kasacja (1988);
Typ N
24
(1956-1988)
--10611956Mod. stand. (1971);
Kasacja (1988);
Typ N
25
(1956-1987)
--10621956Mod. stand. (1970);
Kasacja (1987);
Typ N
26
(1956-1988)
--10631956Mod. stand. (1970);
Kasacja (1988);
Typ N
26''
(2006-......)
1113 (GOP)
13'' (1989-1992)
13 (Norymberga)
-?1954Zakupiony od WPK Katowice (1989);
Wagon przekazany do miasta Norymberga (1992);
Zwrot wagonu z Norymbergi (2006);
Wagon historyczny (od 2006);
Typ N
27
(1956-1986)
--10641956Mod. stand. (1973);
Kasacja (1986);
Typ N
28
(1958-1984)
--15211958Mod. stand. (1971);
Kasacja (1984);
Typ 4N1
29
(1958-1980)
-157'' (1980-1985)?1958Mod. stand. (?);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
30
(1958-1984)
--15321958Mod. stand. (1966);
Kasacja (1984);
Typ 4N1
31
(1960-1986)
--?1960Mod. stand. (1969);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
32
(1960-1986)
--?1960Mod. stand. (1973);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
33
(1960-1983)
--?1960Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ 4N1
34
(1960-1985)
--?1960Mod. stand. (1967);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
35
(1960-1983)
--?1960Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ 4N1
36
(1960-1985)
--?1960Mod. stand. (1973);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
37
(1960-1986)
--?1960Mod. stand. (1973);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
38
(1960-1985)
--?1960Mod. stand. (1967);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
38''
(1988-1988)
138 (1959-1988)-16381959Mod. stand. (1966);
Kasacja (1988);
Typ 4N1
39
(1960-1985)
--?1960Mod. stand. (1967);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
40
(1960-1983)
--?1960Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ 4N1
41
(1961-1968)
-174 (1968-1986)?1961Mod. stand. (1974);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
41''
(1968-1988)
646 (Warszawa)-?1950Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ N
42
(1967-1988)
601 (Warszawa)-?1949Przekazany z MZK Warszawa (1967) jako wagon jednokierunkowy, drzwi czteroskrzydłowe, okna przesuwne;
Mod. stand. (1971);
Kasacja (1988);
Typ N
43
(1958-1968)
-175 (1968-1986)?1958Mod. stand. (1973);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
43''
(1968-1979)
639 (Warszawa)-?1950Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1979);
Typ N
43'''
(1985-1988)
4 (1954-1985)-6011954Mod. stand. (1969);
Kasacja (1988);
Typ N
44
(1967-1977)
711 (Warszawa)-?1953Przekazany z MZK Warszawa (1967) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Po modernizacji brak pieców grzewczych pod ławkami;
Kasacja (1977);
Typ N
45
(1968-1969)
823 (Warszawa)195 (1969-1975)
75 (1975-1987)
?1957Przekazany z MZK Warszawa (1968);
Mod. stand. (?);
Kasacja (1987);
Typ 4N
45''
(1969-1988)
709 (Warszawa)-?1953Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1988);
Typ N
46
(1966-1987)
791 (Warszawa)-?1954Przekazany z MZK Warszawa (1966)jako wagon jednokierunkowy, drzwi czteroskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1987);
Typ N
47
(1968-1969)
834 (Warszawa)196 (1969-1975)
74 (1975-1983)
?1957Przekazany z MZK Warszawa (1968);
Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ 4N
47''
(1969-1988)
720 (Warszawa)-?1954Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1971);
Kasacja (1988);
Typ N
48
(1966-1979)
673 (Warszawa)-?1951Przekazany z MZK Warszawa (1966) jako wagon jednokierunkowy, drzwi czteroskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1979);
Typ N
49
(1966-1972)
819 (Warszawa)303 (1972-1972)
1003 (1972-1986)
1304 (1986-......)
?1956Przekazany z MZK Warszawa (1966) jako wagon jednokierunkowy, drzwi czteroskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Przebudowa na szlifierkę (1972);
Typ N
49''
(1972-1988)
750 (Warszawa)
155 (Szczecin)
-?1954Przekazany z WPKM Szczecin (1972) [wagon z zabudowanymi rynienkami dachowymi];
Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ N
50
(1967-1979)
602 (Warszawa)-?1949Przekazany z MZK Warszawa (1967) jako wagon jednokierunkowy, drzwi czteroskrzydłowe, okna przesuwne;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1979);
Typ N
51
(1967-1986)
619 (Warszawa)-?1952Przekazany z MZK Warszawa (1967) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna uchylne;
Mod. stand. (1971);
Kasacja (1986);
Typ N
52
(1966-1985)
682 (Warszawa)-?1952Przekazany z MZK Warszawa (1966) jako wagon jednokierunkowy, drzwi czteroskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1985);
Typ N
53
(1961-1967)
-178 (1968-1987)?1961Mod. stand. (?);
Kasacja (1987);
Typ 4N1
53''
(1968-1970)
725 (Warszawa)120'' (1970-1988)
19'' (1988-1988)
?1953Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ N
53'''
(1970-1978)
-120 (1952-1970)3341952Mod. stand. (1971);
Kasacja (1978);
Typ N
54
(1967-1983)
821 (Warszawa)-?1956Przekazany z MZK Warszawa (1967) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ N
54''
(1988-1988)
154 (1961-1988)-?1961Mod. stand. (1974);
Kasacja (1988);
Typ 4N1
55
(1967-1979)
640 (Warszawa)57'' (1979-1982)?1950Przekazany z MZK Warszawa (1967) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1982);
Typ N
56
(1961-1985)
--?1961Mod. stand. (1974);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
57
(1958-1979)
--15381958Mod. stand. (?);
Kasacja (1979);
Typ 4N1
57''
(1979-1982)
640 (Warszawa)
55 (1967-1979)
-?1950Przekazany z MZK Warszawa (1967) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1982);
Typ N
58
(1968-1988)
622 (Warszawa)-?1950Przekazany z MZK Warszawa (1967) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1988);
Typ N
59
(1960-1988)
--?1960Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ 4N1
60
(1958-1987)
--15371958Mod. stand. (1972);
Kasacja (1987);
Typ 4N1
61
(1968-1983)
626 (Warszawa)3'' (1983-1984)?1950Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1971);
Kasacja (1983);
Typ N
61''
(1983-1984)
3 (1954-1983)1015 (1984-1986)
1105 (1986-1988)
6001954Mod. stand. (1970);
Przebudowa na holownik (1984);
Kasacja (1988);
Typ N
62
(1968-1985)
715 (Warszawa)-?1953Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1971);
Kasacja (1985);
Typ N
63
(1968-1979)
648 (Warszawa)-?1951Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon jednokierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1973);
Kasacja (1979);
Typ N
63''
(1979-1985)
678 (Warszawa)
1'' (1969-1979)
-?1952Przekazany z MZK Warszawa (1969);
Mod. stand. (?);
Kasacja (1985);
Typ N
64
(1968-1988)
658 (Warszawa)-?1951Przekazany z MZK Warszawa (1968);
Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ N
65
(1961-1980)
--?1961Mod. stand. (1969);
Kasacja (1980);
Typ 4N1
66
(1968-1988)
727 (Warszawa)-?1953Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon jednokierunkowy, drzwi czteroskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ N
67
(1968-1988)
621 (Warszawa)-?1950Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1988);
Typ N
68
(1967-1988)
611 (Warszawa)-?1949Przekazany z MZK Warszawa (1967);
Mod. stand. (1969);
Kasacja (1988);
Typ N
69
(1966-1985)
652 (Warszawa)-?1951Przekazany z MZK Warszawa (1966) jako wagon jednokierunkowy, drzwi czteroskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1973);
Kasacja (1985);
Typ N
70
(1967-1977)
728 (Warszawa)-?1953Przekazany z MZK Warszawa (1967) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1977);
Typ N
71
(1975-1984)
748 (Warszawa)
199 (1970-1975)
-?1954Przekazany z MZK Warszawa (1970) jako wagon jednokierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1984);
Typ N
72
(1975-1981)
633 (Warszawa)
172 (Szczecin)
198 (1972-1975)
-?1950Przekazany z WPKM Szczecin (1972) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1981);
Typ N
73
(1975-1981)
753 (Warszawa)
197 (1969-1975)
-?1954Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1981);
Typ N
74
(1975-1983)
834 (Warszawa)
47 (1968-1969)
196 (1969-1975)
-?1957Przekazany z MZK Warszawa (1968);
Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ 4N
75
(1975-1987)
823 (Warszawa)
45 (1968-1969)
195 (1969-1975)
-?1957Przekazany z MZK Warszawa (1967);
Mod. stand. (?);
Kasacja (1987);
Typ 4N
76
(1975-1982)
787 (Warszawa)
194 (1969-1975)
-?1955Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1982);
Typ N
77
(1975-1987)
774 (Warszawa)
193 (1969-1975)
-?1955Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1970);
Kasacja (1987);
Typ N
77''
(1988-1988)
824 (Warszawa)
177 (1966-1988)
-?1957Przekazany z MZK Warszawa (1966) jako wagon dwukierunkowy, drzwi dwuskrzydłowe, hamulce klockowe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1988);
Typ 4N
78
(1975-1984)
674 (Warszawa)
192 (1969-1975)
-?1952Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1971);
Kasacja (1984);
Typ N
79
(1975-1985)
755 (Warszawa)
191 (1969-1975)
-?1954Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1973);
Kasacja (1985);
Typ N
80
(1975-1988)
671 (Warszawa)
190 (1969-1975)
-?1951Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Wagon w składzie z ND #513 jako ostatni zjechał do zajezdni z brygady 7-02 w dniu 27.11.1988r.;
Kasacja (1988);
Typ N
81
(1975-1985)
662 (Warszawa)
189 (1969-1975)
-?1951Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1973);
Kasacja (1985);
Typ N
81''
(1988-1988)
91 (1960-1968)
181'' (1969-1988)
-?1960Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ 4N1
82
(1975-1984)
769 (Warszawa)
188 (1969-1975)
-?1955Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1984);
Typ N
82''
(1988-1988)
89 (1958-1968)
182 (1968-1988)
-?1950Mod. stand. (1968);
Kasacja (1988);
Typ 4N1
83
(1975-1984)
645 (Warszawa)
187 (1969-1975)
-?1951Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1973);
Kasacja (1984);
Typ N
84
(1975-1984)
762 (Warszawa)
186 (1969-1975)
-?1954Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1984);
Typ N
85
(1975-1984)
657 (Warszawa)
185 (1969-1975)
-?1951Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1984);
Typ N
86
(1975-1979)
634 (Warszawa)
184 (1969-1975)
-?1950Przekazany z MZK Warszawa (1969);
Mod. stand. (?);
Kasacja (1979);
Typ N
87
(1972-1988)
749 (Warszawa)
174 (Szczecin)
-
-?1954Przekazany z WPKM Szczecin (1972);
Mod. stand. (1973);
Kasacja (1988);
Typ N
88
(1973-1985)
668 (Warszawa)
170 (Szczecin)
-
-?1951Przekazany z WPKM Szczecin (1973);
Mod. stand. (1973);
Kasacja (1985);
Typ N
89
(1958-1968)
-182 (1968-1988)
82'' (1988-1988)
?1950Mod. stand. (1968);
Kasacja (1988);
Typ 4N1
89''
(1969-1985)
704 (Warszawa)
183 (1968-1969)
-?1952Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1985);
Typ N
90
(1960-1969)
-180'' (1969-1986)?1950Mod. stand. (?);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
90''
(1969-1980)
636 (Warszawa)
180 (1969-1969)
-?1950Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1980);
Typ N
91
(1960-1968)
-181'' (1969-1988)
81'' (1988-1988)
?1960Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ 4N1
91''
(1968-1985)
732 (Warszawa)
181 (1968-1969)
-?1953Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1985);
Typ N
92
(1968-1985)
713 (Warszawa)-?1953Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1973);
Kasacja (1985);
Typ N
93
(1967-1985)
723 (Warszawa)-?1953Przekazany z MZK Warszawa (1967) jako wagon jednokierunkowy, drzwi czteroskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1971);
Kasacja (1985);
Typ N
94
(1966-1985)
781 (Warszawa)-?1953Przekazany z MZK Warszawa (1966) jako wagon jednokierunkowy, drzwi czteroskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1985);
Typ N
95
(1967-1984)
708 (Warszawa)-?1953Przekazany z MZK Warszawa (1967) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1970);
Kasacja (1984);
Typ N
96
(1960-1969)
-179'' (1969-1987)?1960Mod. stand. (?);
Kasacja (1987);
Typ 4N1
96''
(1969-1983)
733 (Warszawa)
179 (1968-1969)
-?1954Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ N
97
(1965-1984)
756 (Warszawa)-?1954Przekazany z MZK Warszawa (1965);
Mod. stand. (1969);
Kasacja (1984);
Typ N
98
(1969-1987)
765 (Warszawa)20'' (1987-1988)
1206 (1988-1995)
2001 (1995-2001)
20''' (2001-......)
?1954Przekazany z MZK Warszawa (1969);
Mod. stand. (1970);
Przebudowa na wagon techniczny (1988);
Przebudowa na wagon liniowy (2001);
Wagon historyczny (od 2001);
Typ N
98''
(1987-1987)
20 (1956-1987)1205 "Krzyś"
(1987-?)
10581956Mod. stand. (?);
Przebudowa na wagon techniczny (1987);
Kasacja (?);
Typ N
99
(1949-1980)
-17'' (1980-1982)
1005 (1982-1986)
1302 "Ciaptuś"
(1986-2009)
?1949Mod. stand. (?);
Przebudowa na pług (1982);
Przekazany do MZTSiPT (1990);
Zmiana nazwy MZTSiPT na ZIM Kraków (2000);
Kasacja (2009);
Typ N
100
(1949-1980)
--?1949Mod. stand. (?);
Kasacja (1980);
Typ N
101
(1949-1980)
-1021 (1980-1986)
1512 (1986-1988)
?1949Modernizacja pośrednia; Wagon jednokierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, wagon z hamulcami szynowymi;
Mod. stand. (1967);
Przebudowa na wagon szkoleniowy (1980);
Kasacja (?);
Typ N
102
(1949-1983)
--?1949Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ N
103
(1949-1980)
-1019 (1980-1986)
1510 (1986-1987)
?1949Mod. stand. (1967);
Przebudowa na wagon szkoleniowy (1980);
Kasacja (1987);
Typ N
104
(1949-1977)
-1013 (1978-1986)
1101 "Tomuś"
(1986-2015)
HT011 (2015-......)
?1949Mod. stand. (1970);
Przebudowa na pług (1978);
Typ N
105
(1949-......)
--?1949Mod. stand. (1973);
Odstawiony (1988);
Przekazany do Muzeum Inżynierii Miejskiej (1995);
Typ N
106
(1949-1984)
-1029 (1984-1986)
1202 (1986-1987)
?1949Mod. stand. (1967);
Przebudowa na wagon techniczny (1984);
Kasacja (1987);
Typ N
107
(1949-1981)
--?1949Mod. stand. (?);
Kasacja (1981);
Typ N
107''
(2000-2001)
607 (Warszawa)
117 (Szczecin)
LXXI (Szczecin)
607'' (Warszawa)?1949Zakupiony od MZK Szczecin (2000);
Przebudowa na wagon muzealny;
Sprzedany do Tramwaje Warszawskie (2001);
Typ N
108
(1949-1985)
--?1949Mod. stand. (1970);
Kasacja (1985);
Typ N
109
(1950-1988)
-9'''(1988-1988)921950Modernizacja pośrednia; Wagon jednokierunkowy , drzwi jednoskrzydłowe , bez hamulców szynowych;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ N
110
(1950-1965)
--?1950Mod. stand. (?);
Kasacja (1965);
Typ N
110''
(1965-1976)
661 (Warszawa)1007 (1976-1982)?1951Przekazany z MZK Warszawa (1965);
Mod. stand. (?);
Przebudowa na holownik (1976);
Kasacja (1982);
Typ N
111
(1950-1983)
--891950Mod. stand. (1969);
Przebudowa na hamulce tarczowe (197?);
Kasacja (1983);
Typ N
112
(1951-1985)
--2981951Mod. stand. (1967);
Kasacja (1985);
Typ N
113
(1951-1984)
--2071951Mod. stand. (1967);
Kasacja (1984);
Typ N
114
(1951-1988)
-14''(1988-1988)1081951Mod. stand. (1971);
Kasacja (1988);
Typ N
115
(1951-1981)
--?1951Mod. stand. (?);
Kasacja (1981);
Typ N
116
(1951-1976)
-1011 (1977-1986)
1508 (1986-1988)
?1951Mod. stand. (?);
Przebudowa na wagon szkoleniowy (1977);
Kasacja (1988);
Typ N
117
(1952-1987)
--3311952Mod. stand. (1968);
Kasacja (1987);
Typ N
118
(1952-1984)
-1030 (1984-1986)
1203 (1986-1987)
3331952Mod. stand. (1968);
Przebudowa na wagon techniczny (1984);
Kasacja (1987);
Typ N
119
(1952-1979)
--?1952Mod. stand. (?);
Kasacja (1979);
Typ N
120
(1952-1970)
-53''' (1970-1978)3341952Mod. stand. (1971);
Kasacja (1978);
Typ N
120''
(1970-1988)
725 (Warszawa)
53'' (1968-1970)
19'' (1988-1988)?1953Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ N
121
(1952-1978)
--?1952Mod. stand. (?);
Kasacja (1978);
Typ N
122
(1952-1977)
--?1952Mod. stand. (?);
Kasacja (1977);
Typ N
123
(1952-1987)
--3371952Mod. stand. (1967);
Kasacja (1987);
Typ N
124
(1952-1986)
--3381952Modernizacja pośrednia; Wagon jednokierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, wagon z hamulcami szynowymi;
Mod. stand. (1973);
Kasacja (1986);
Typ N
125
(1952-1982)
--3411952Mod. stand. (?);
Kasacja (1982);
Typ N
126
(1952-1980)
--?1952Mod. stand. (?);
Kasacja (1980);
Typ N
127
(1952-1984)
--3421952Mod. stand. (1968);
Kasacja (1984);
Typ N
128
(1952-1984)
--3401952Mod. stand. (1966);
Kasacja (1984);
Typ N
129
(1952-1977)
-1012 (1977-1986)
1402 (1986-2012)
511''' (2012-......)
?1952Mod. stand. (?);
Przebudowa na wagon pomiarowo-kontrolny (1977);
Typ N;
Przebudowa na wagon doczepny typ ND;
Wagon historyczny (od 2012)
130
(1958-1985)
--15891958Mod. stand. (1977);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
131
(1958-1980)
-167'' (1980-1985)?1958Mod. stand. (?);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
132
(1958-1982)
--?1958Mod. stand. (?);
Kasacja (1982);
Typ 4N1
133
(1959-1985)
--16821959Mod. stand. (1966);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
134
(1959-197x)
-166'' (197?-1985)16771959Mod. stand. (1967);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
134''
(197x-1985)
166 (1962-197x)-?1962Mod. stand. (1969);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
135
(1959-1986)
--16781959Mod. stand. (1973);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
136
(1959-1979)
--?1959Modernizacja specjalna (1973);
Kasacja (1979);
Typ 4N1
137
(1959-1978)
--?1959Mod. stand. (?);
Kasacja (1978);
Typ 4N1
138
(1959-1988)
-38'' (1988-1988)16381959Mod. stand. (1966);
Kasacja (1988);
Typ 4N1
139
(1959-1984)
--16791959Mod. stand. (1973);
Kasacja (1984);
Typ 4N1
140
(1959-1986)
--16811959Mod. stand. (1973);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
141
(1959-1986)
--16621959Mod. stand. (1973);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
142
(1959-1985)
--16631959Mod. stand. (?);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
143
(1959-1984)
--16641959Mod. stand. (?);
Kasacja (1984);
Typ 4N1
144
(1959-1981)
--?1959Mod. stand. (?);
Kasacja (1981);
Typ 4N1
145
(1959-1985)
--16661959Mod. stand. (1967);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
146
(1959-1977)
--?1959Mod. stand. (?);
Kasacja (1977);
Typ 4N1
147
(1959-1982)
--16681959Mod. stand. (?);
Kasacja (1982);
Typ 4N1
148
(1960-1978)
--?1960Mod. stand. (?);
Kasacja (1978);
Typ 4N1
149
(1960-1986)
--?1960Mod. stand. (1967);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
150
(1960-1981)
--?1960Mod. stand. (?);
Kasacja (1981);
Typ 4N1
151
(1961-1977)
--?1961Mod. stand. (?);
Kasacja (1977);
Typ 4N1
152
(1961-1985)
--?1961Mod. stand. (1974);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
153
(1961-1978)
--
-
?1961Mod. stand. (?);
Kasacja (1978);
Typ 4N1
154
(1961-1988)
-54'' (1988-1988)?1961Mod. stand. (1974);
Kasacja (1988);
Typ 4N1
155
(1961-1977)
--?1961Mod. stand. (?);
Przekazany na magazyn ZTH (1977);
Typ 4N1
156
(1961-1986)
--?1961Mod. stand. (1972);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
157
(1962-1980)
--?1962Mod. stand. (1968);
Kasacja (1980);
Typ 4N1
157''
(1980-1985)
29 (1958-1980)-?1958Mod. stand. (?);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
158
(1962-1979)
--?1962Mod. stand. (?);
Kasacja (1979);
Typ 4N1
159
(1962-1978)
--?1962Mod. stand. (?);
Kasacja (1978);
Typ 4N1
160
(1961-1981)
--?1961Mod. stand. (?);
Kasacja (1981);
Typ 4N1
161
(1962-1981)
--?1962Mod. stand. (?);
Kasacja (1981);
Typ 4N1
162
(1962-1981)
--?1962Mod. stand. (?);
Kasacja (1981);
Typ 4N1
163
(1962-1982)
--?1962Mod. stand. (?);
Kasacja (1982);
Typ 4N1
164
(1962-1977)
-1014 (1978-1986)
1102 (1986-?)
?1962Mod. stand. (?);
Przebudowa na holownik (1978); Wagon z drzwiami po obu stronach pudła;
Kasacja (?);
Typ 4N1
165
(1962-1985)
--?1961Mod. stand. (1974);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
166
(1962-197x)
-134'' (197x-1985)?1962Mod. stand. (1969);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
166''
(197x-1985)
134 (1959-197x)-16771959Mod. stand. (1967);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
167
(1962-1980)
--?1962Mod. stand. (1969);
Kasacja (1980);
Typ 4N1
167''
(1980-1985)
131 (1958-1980)-?1958Mod. stand. (?);
Kasacja (1985);
Typ 4N1
168
(1962-1986)
--?1961Mod. stand. (1974);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
169
(1962-1984)
--?1961Mod. stand. (1969);
Kasacja (1984);
Typ 4N1
170
(1962-1987)
--?1961Mod. stand. (1969);
Kasacja (1987);
Typ 4N1
171
(1968-1987)
836 (Warszawa)-?1957Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi dwuskrzydłowe, hamulce klockowe;
Mod. stand. (1971);
Kasacja (1982);
Typ 4N
172
(1968-1981)
832 (Warszawa)-?1957Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi dwuskrzydłowe, hamulce klockowe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1981);
Typ 4N
173
(1968-1983)
828 (Warszawa)-?1957Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi dwuskrzydłowe, hamulce klockowe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ 4N
174
(1968-1986)
41 (1961-1968)-?1961Mod. stand. (1974);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
175
(1968-1986)
43 (1958-1968)-?1958Mod. stand. (1973);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
176
(1966-1986)
850 (Warszawa)-?1957Przekazany z MZK Warszawa (1966) jako wagon dwukierunkowy, drzwi dwuskrzydłowe, hamulce tarczowe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
177
(1966-1988)
824 (Warszawa)77'' (1988-1988)?1957Przekazany z MZK Warszawa (1966) jako wagon dwukierunkowy, drzwi dwuskrzydłowe, hamulce klockowe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1988);
Typ 4N
178
(1968-1987)
53 (1961-1967)-?1961Mod. stand. (?);
Kasacja (1987);
Typ 4N1
179
(1968-1969)
733 (Warszawa)96'' (1969-1983)?1954Przekazany z MZK Warszawa (1968) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ N
179''
(1969-1987)
96 (1960-1969)-?1960Mod. stand. (?);
Kasacja (1987);
Typ 4N1
180
(1969-1969)
636 (Warszawa)90'' (1969-1980)?1950Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1980);
Typ N
180''
(1969-1986)
90 (1960-1969)-?1950Mod. stand. (?);
Kasacja (1986);
Typ 4N1
181
(1968-1969)
732 (Warszawa)91'' (1968-1985)?1953Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1985);
Typ N
181''
(1969-1988)
91 (1960-1968)81'' (1988-1988)?1960Mod. stand. (?);
Kasacja (1988);
Typ 4N1
182
(1968-1988)
89 (1958-1968)82'' (1988-1988)?1950Mod. stand. (1968);
Kasacja (1988);
Typ 4N1
183
(1968-1969)
704 (Warszawa)89'' (1969-1985)?1952Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1985);
Typ N
183''
(1969-1980)
864 (Warszawa)-?1958Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi dwuskrzydłowe, hamulce tarczowe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1980);
Typ 4N1
184
(1969-1975)
634 (Warszawa)86 (1975-1979)?1950Przekazany z MZK Warszawa (1969);
Mod. stand. (?);
Kasacja (1979);
Typ N
185
(1969-1975)
657 (Warszawa)85 (1975-1984)?1951Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1984);
Typ N
186
(1969-1975)
762 (Warszawa)84 (1975-1984)?1954Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1984);
Typ N
187
(1969-1975)
645 (Warszawa)83 (1975-1984)?1951Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1973);
Kasacja (1984);
Typ N
188
(1969-1975)
769 (Warszawa)82 (1975-1984)?1955Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1984);
Typ N
189
(1969-1975)
662 (Warszawa)81 (1975-1985)?1951Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1973);
Kasacja (1985);
Typ N
190
(1969-1975)
671 (Warszawa)80 (1975-1988)?1951Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1988);
Typ N
191
(1969-1975)
755 (Warszawa)79 (1975-1985)?1954Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1973);
Kasacja (1985);
Typ N
192
(1969-1975)
674 (Warszawa)78 (1975-1984)?1952Przekazany z MZK Warszawa (1967) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1971);
Kasacja (1984);
Typ N
193
(1969-1975)
774 (Warszawa)77 (1975-1987)?1955Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1970);
Kasacja (1987);
Typ N
194
(1969-1975)
787 (Warszawa)76 (1975-1982)?1955Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1982);
Typ N
195
(1969-1975)
823 (Warszawa)
45 (1968-1969)
75 (1975-1987)?1957Przekazany z MZK Warszawa (1967);
Mod. stand. (?);
Kasacja (1987);
Typ 4N
196
(1969-1975)
834 (Warszawa)
47 (1968-1969)
74 (1975-1983)?1957Przekazany z MZK Warszawa (1967);
Mod. stand. (?);
Kasacja (1983);
Typ 4N
197
(1969-1975)
753 (Warszawa)73 (1975-1981)?1954Przekazany z MZK Warszawa (1969) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1981);
Typ N
198
(1972-1975)
633 (Warszawa)
172 (Szczecin)
72 (1975-1981)?1950Przekazany z WPKM Szczecin (1972) jako wagon dwukierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (?);
Kasacja (1981);
Typ N
199
(1970-1975)
748 (Warszawa)71 (1975-1984)?1954Przekazany z MZK Warszawa (1970) jako wagon jednokierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, okna zwykłe;
Mod. stand. (1972);
Kasacja (1984);
Typ N
257
(1970-1975)
257 (Szczecin)
257 (Warszawa)
-?1957Zakupiony od Tramwaje Warszawskie (2001);
Typ 4N1

Konstal N, Konstal 4N, Konstal 4N1 (techniczne, szkoleniowe)
Numeracje wozów (303-2001)

NumerPoprzedni numerKolejny numerVINRok prod.Uwagi
303
(1972-1972)
819 (Warszawa)
49 (1966-1972)
1003 (1972-1986)
1304 (1986-......)
?1956Przekazany z MZK Warszawa (1966);
Mod. stand. (?);
Przebudowa na szlifierkę (1972);
Typ N
304
(1971-1972)
1 (1954-1971)1004 (1972-1986)
1305 (1986-2009)
834 (2009-2015)
5981954Mod. stand. (1968);
Przebudowa na szlifierkę (1971);
Przekazany do MZTSiPT (?);
Sprzedany do ZUE Kraków (2009);
Modernizacja (2009);
Przetransportowany na bazę PRK Bieżanów (2015);
Typ N
306
(1968-1972)
612 (Warszawa)1006 (1972-1979)?1949Przekazany z MZK Warszawa (1966);
Wagon szkoleniowy ;
Kasacja (1979);
Typ N
308
(1972-1972)
9 (1954-1972)1008 (1972-1986)
1201 (1986-2015)
RT003 (2015-......)
6061954Modernizacja specjalna (1962);
Przebudowa na pług (1972);
Typ N
834
(2009-2015)
1 (1954-197?)
304 (197?-1972)
1004 (1972-1986)
1305 (1986-2009)
-5981954Mod. stand. (1968);
Przebudowa na szlifierkę (1971);
Przekazany do MZTSiPT (?);
Sprzedany do ZUE Kraków (2009);
Modernizacja (2009);
Przetransportowany na bazę PRK Bieżanów (2015);
Typ N
1003
(1972-1986)
819 (Warszawa)
49 (1966-1972)
303 (1972-1972)
1304 (1986-......)?1956Przekazany z MZK Warszawa (1966);
Mod. stand. (?);
Przebudowa na szlifierkę (1972);
Typ N
1004
(1972-1986)
1 (1954-197?)
304 (197?-1972)
1305 (1986-2009)
834 (2009-2015)
5981954Mod. stand. (1968);
Przebudowa na szlifierkę (1971);
Przekazany do MZTSiPT (?);
Sprzedany do ZUE Kraków (2009);
Modernizacja (2009);
Przetransportowany na bazę PRK Bieżanów (2015);
Typ N
1005 (1982-1986)99 (1949-1980)
17'' (1980-1982)
1302 (1986-2009)?1949Mod. stand. (?);
Przebudowa na pług (1982);
Przekazany do MZTSiPT (1990);
Zmiana nazwy MZTSiPT na ZIM Kraków (2000);
Kasacja (2009);
Typ N
1006
(1972-1979)
612 (Warszawa)
306 (1968-1972)
-?1949Przekazany z MZK Warszawa (1966);
Wagon szkoleniowy ;
Kasacja (1979);
Typ N
1007
(1976-1982)
661 (Warszawa)
110'' (1965-1976)
-?1951Przekazany z MZK Warszawa (1965);
Mod. stand. (?);
Przebudowa na holownik (1976);
Kasacja (1982);
Typ N
1007''
(1984-1986)
23 (1956-1984)1104 (1986-1988)10601956Mod. stand. (1970);
Przebudowa na wagon techniczny (1984);
Kasacja (1988);
Typ N
1008
(1972-1986)
9 (1954-1972)
308 (1972-1972)
1201 (1986-2015)
RT003 (2015-......)
6061954Modernizacja specjalna (1962);
Przebudowa na pług (1972);
Typ N
1012
(1977-1986)
129 (1952-1977)1402 (1986-2012)
511''' (2012-......)
?1952Mod. stand. (?);
Przebudowa na wagon pomiarowo-kontrolny (1977);
Typ N;
Przebudowa na wagon doczepny typ ND;
Wagon historyczny (od 2012)
1013
(1978-1986)
104 (1949-1977)1101 "Tomuś"
(1986-2015)
HT011 (2015-......)
?1949Mod. stand. (1970);
Przebudowa na pług (1978);
Typ N
1014
(1978-1986)
164 (1962-1977)1102 (1986-?)?1962Mod. stand. (?);
Przebudowa na holownik (1978);
Kasacja (?);
Typ 4N1
1015
(1984-1986)
3 (1954-1983)
61''
(1983-1984)
1105 (1986-1988)6001954Mod. stand. (1970);
Przebudowa na holownik (1984);
Kasacja (1988);
Typ N
1019
(1980-1986)
103 (1949-1980)1510 (1986-1987)?1949Mod. stand. (1967);
Przebudowa na wagon szkoleniowy (1980);
Kasacja (1987);
Typ N
1021
(1980-1986)
101 (1949-1980)1512 (1986-1988)?1949Modernizacja pośrednia; Wagon jednokierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, wagon z hamulcami szynowymi;
Mod. stand. (1967);
Przebudowa na wagon szkoleniowy (1980);
Kasacja (1986);
Typ N
1028''
(1983-1986)
702 (Warszawa)
127 (Szczecin)
9'' (1973-1980)
1401 "Gucio"
(1986-2009)
?1949Przekazany z WPKM Szczecin (1973);
Mod. stand. (?);
Przebudowa na wagon wieżowy (1980);
Przekazany do MZTSiPT (1990);
Zmiana nazwy MZTSiPT na ZIM Kraków (2000);
Kasacja (2009);
Typ N
1029
(1984-1986)
106 (1949-1984)1202 (1986-1987)?1949Mod. stand. (1967);
Przebudowa na wagon techniczny (1984);
Kasacja (1987);
Typ N
1030
(1984-1986)
118 (1952-1984)1203 (1986-1987)3331952Mod. stand. (1968);
Przebudowa na wagon techniczny (1984);
Kasacja (1987);
Typ N
1101 "Tomuś"
(1986-2015)
104 (1949-1977)
1013 (1978-1986)
HT011 (2015-......)?1949Mod. stand. (1970);
Przebudowa na pług (1978);
Typ N
1102
(1986-?)
164 (1962-1977)
1014 (1978-1986)
-?1962Mod. stand. (?);
Przebudowa na holownik (1978);
Kasacja (?);
Typ 4N1
1104
(1986-1988)
23 (1956-1984)
1007'' (1984-1986)
-10601956Mod. stand. (1970);
Przebudowa na wagon techniczny (1984);
Kasacja (1988);
Typ N
1105
(1986-1988)
3 (1954-1983)
61'' (1983-1984)
1015 (1984-1986)
-6001954Mod. stand. (1970);
Przebudowa na holownik (1984);
Kasacja (1988);
Typ N
1201
(1986-2015)
9 (1954-1972)
308 (1972-1972)
1008 (1972-1986)
RT003 (2015-......)6061954Modernizacja specjalna (1962);
Przebudowa na pług (1972);
Typ N
1202
(1986-1987)
106 (1949-1984)
1029 (1984-1986)
-?1949Mod. stand. (1967);
Przebudowa na wagon techniczny (1984);
Kasacja (1987);
Typ N
1203
(1986-1987)
118 (1952-1984)
1030 (1984-1986)
-3331952Mod. stand. (1968);
Przebudowa na wagon techniczny (1984);
Kasacja (1987);
Typ N
1205
"Krzyś"
(1987-?)
20 (1956-1987)
98'' (1987-1987)
-10581956Mod. stand. (?);
Przebudowa na wagon techniczny (1987);
Kasacja (?);
Typ N
1206
(1988-1995)
765 (Warszawa)
98 (1969-1987)
20'' (1987-1988)
2001 (1995-2001)
20''' (2001-......)
?1954Przekazany z MZK Warszawa (1969);
Mod. stand. (1970);
Przebudowa na wagon techniczny (1988);
Przebudowa na wagon liniowy (2001);
Wagon historyczny (od 2001);
Typ N
1301
(1986-......)
1002 (1972-1986)
302'' (1972-1972)
621 (1955-1972)
-7541955Przebudowa na pług (1972);
Typ ND
1302
"Ciaptuś"
(1986-2009)
99 (1949-1980)
17'' (1980-1982)
1005 (1982-1986)
-?1949Mod. stand. (?);
Przebudowa na pług (1982);
Przekazany do MZTSiPT (1990);
Zmiana nazwy MZTSiPT na ZIM Kraków (2000);
Kasacja (2009);
Typ N
1303
"Boguś"
(1985-2009)
14 (1955-1985)-7841955Mod. stand. (1970);
Przebudowa na pług (1985);
Przekazany do MZTSiPT (1990);
Zmiana nazwy MZTSiPT na ZIM Kraków (2000);
Kasacja (2009);
Typ N
1304
(1986-......)
819 (Warszawa)
49 (1966-1972)
303 (1972-1972)
1003 (1972-1986)
-?1956Przekazany z MZK Warszawa (1966);
Mod. stand. (?);
Przebudowa na szlifierkę (1972);
Typ N
1305
(1986-2009)
1 (1954-197?)
304 (197?-1972)
1004 (1972-1986)
834 (2009-2015)5981954Mod. stand. (1968);
Przebudowa na szlifierkę (1971);
Przekazany do MZTSiPT (?);
Sprzedany do ZUE Kraków (2009);
Modernizacja (2009);
Przetransportowany na bazę PRK Bieżanów (2015);
Typ N
1401
"Gucio"
(1986-2009)
702 (Warszawa)
127 (Szczecin)
9'' (1973-1980)
1028'' (1983-1986)
-?1949Przekazany z WPKM Szczecin (1973);
Mod. stand. (?);
Przebudowa na wagon wieżowy (1980);
Przekazany do MZTSiPT (1990);
Zmiana nazwy MZTSiPT na ZIM Kraków (2000);
Kasacja (2009);
Typ N
1402
(1986-2012)
129 (1952-1977)
1012 (1977-1986)
511''' (2012-......)?1952Mod. stand. (?);
Przebudowa na wagon pomiarowo-kontrolny (1977);
Typ N;
Przebudowa na wagon doczepny typ ND (2010-2012);
Wagon historyczny (od 2012)
1510
(1986-1987)
103 (1949-1980)
1019 (1980-1986)
-?1949Mod. stand. (1967);
Przebudowa na wagon szkoleniowy (1980);
Kasacja (1987);
Typ N
1512
(1986-1988)
101 (1949-1980)
1021 (1980-1986)
-?1949Modernizacja pośrednia; Wagon jednokierunkowy, drzwi jednoskrzydłowe, wagon z hamulcami szynowymi;
Mod. stand. (1967);
Przebudowa na wagon szkoleniowy (1980);
Kasacja (1988);
Typ N
2001
(1995-2001)
765 (Warszawa)
98 (1969-1987)
20'' (1987-1988)
1206 (1988-1995)
20''' (2001-......)?1954Przekazany z MZK Warszawa (1969);
Mod. stand. (1970);
Przebudowa na wagon techniczny (1988);
Przebudowa na wagon liniowy (2001);
Wagon historyczny (od 2001);
Typ N

Konstal N (techniczne)
Numeracje wozów (HT011, RT003)

NumerPoprzedni numerKolejny numerVINRok prod.Uwagi
HT011
(2015-......)
104 (1949-1977)
1013 (1978-1986)
1101 "Tomuś"
(1986-2015)
-?1949Mod. stand. (1970);
Przebudowa na pług (1978);
Typ N
RT003
(2015-......)
9 (1954-1972)
308 (1972-1972)
1008 (1972-1986)
1201 (1986-2015)
-6061954Modernizacja specjalna (1962);
Przebudowa na pług (1972);
Typ N

legenda

xx 123
Pojazd obecnie eksploatowany

xx 123
Zmiana numeru taborowego, sprzedaż, kasacja, ... - szczegóły dotyczące pojazdu w rubryce "Uwagi"

xx 123
Pojazd historyczny

info

Opracowanie: Damian Lenda, Michał Smajdor
Współpraca: Wiesław Hessel, Dariusz Walczak

Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990,
» Od Warsztatów Przetwórczych do Alstom Konstal S.A., Łódź 1999