ilostan taboru autobusowego

Zajezdnia Bieńczyce
Stan zajezdni wynosi 179 pojazdów

Jelcz M081MB (BH383-BH400) - 18 sztuk,
Man NG313 (BM701-BM706, BM709) - 7 sztuk,
Solaris U12 II (BU801-BU848) - 48 sztuk,
Solaris U12 III (BU851-BU903, BU906-BU914) - 62 sztuki,
Solaris U18 III (BR711-BR741) - 31 sztuk;
Solaris U18 III Hybrid (BH071-BH083) - 13 sztuk;
Zajezdnia Płaszów
Stan zajezdni wynosi 148 pojazdów

Scania CS.40 Castrosua (PE175-PE180) - 6 sztuk,
Scania CN113CLL (PS001, PS024, PS035, PS037, PS046, PS048, PS056, PS063, PS064, PS066, PS069) - 11 sztuk,
Scania CN94UA (PE181, PE182, PE184-193, PE195) - 13 sztuk,
Scania CN94UB (PS145-PS147, PS149-PS154) - 9 sztuk,
Solaris U12 III (PU915-PU976) - 62 sztuki,
Solaris U12 IV (PU978-PU997) - 20 sztuk,
Solaris U18 III (PR746-PR764) - 19 sztuk,
Solaris U18 MetroStyle (PR769-PR776) - 8 sztuk;
Zajezdnia Wola Duchacka
Stan zajezdni wynosi 231 pojazdów

Autosan M09LE (DA106-DA128) - 23 sztuki,
Jelcz M081MB/3 (DH351-DH355, DH358-DH362, DH364-DH382) - 29 sztuk1),
Jelcz M083C (DA101-DA105) - 5 sztuk,
Jelcz M121MB (DJ666, DJ669, DJ672-DJ675, DJ677-DJ680, DJ682-DJ686) - 15 sztuk,
Jelcz M121M/4 CNG (DJ201-DJ205) - 5 sztuk,
Jelcz M181MB (DD439-DD493) - 55 sztuk,
Mercedes O530 (DO211-DO218) - 8 sztuk,
Mercedes O530G (DC501-DC531) - 31 sztuk,
Solaris U12 II (BU849, BU850) - 2 sztuki,
Solaris U12 III (DU904, DU905, DU977) - 2 sztuki,
Solaris U12 IV (DU301-DU340) - 40 sztuk,
Solaris U18 III (DR742-DR745, DR765-DR768, DR777) - 9 sztuk;

Autobusy elektryczne:
AMZ City Smile CS10E (DK601) - 1 sztuka2),
Solaris U8,9LE Electric (DE602-DE605) - 4 sztuki,
Solaris U12 Electric (DE601, DE606) - 2 sztuki;

Zajezdnia Mobilis
Stan zajezdni wynosi 77 pojazdów

AMZ CS10LF (MZ051-MZ055) - 5 sztuk,
AMZ CS12LF (MZ001-MZ024) - 24 sztuki,
Mercedes Conecto (MC201) - 1 sztuka,
Mercedes Conecto G (MC301-MC347) - 47 sztuk,

Łącznie 635 pojazdów w czterech zajezdniach.
stan na 03.02.2017r.

1) - Dwa spośród Jelczy M081MB/3 (#DH370 i #DH371) obecnie stacjonują na zaj. Płaszów i obsługują linie Tele-Bus.
2) - Wypożyczony autobus elektryczny.


ilostan taboru tramwajowego

Zajezdnia Nowa Huta
Stan zajezdni wynosi 211 wagonów

Düwag/Protram N8S-NF (HK462) - 1 sztuka,
Man/MPK (warsztaty własne) N8C-NF (HK451-HK453) - 3 sztuki,
Man N8S-NF (HK454-HK461) - 8 sztuk,
Lohner E1, SGP E1 (HW101-HW107, HW114-HW126, HW128-HW130, HW133, HW135, HW136, HW140-HW147, HW151, HW152, HW156-HW159, HW162-HW164, HW166-HW174) - 52 sztuki,
Lohner c3 (HB502-HB507, HB514-HB526, HB528-HB530, HB533, HB535, HB536, HB540-HB547, HB552, HB551, HB556-HB559, HB562-HB564) - 42 sztuki,
Konstal 105Na (HZ246, HZ248, HZ250, HZ252, HZ253, HZ255, HZ256, HZ258, HZ259, HZ261, HZ262, HZ264, HZ266-HZ271, HZ273-HZ276, HZ278-HZ281, HZ284, HZ285, HZ287-HZ289, HZ291-HZ293) - 34 sztuki,
Konstal 105Nb (HZ290) - 1 sztuka,
Konstal 105NaD (HZ247, HZ249, HZ251, HZ254, HZ257, HZ260, HZ263) - 7 sztuk,
Konstal/Protram 405N-Kr (HG999) - 1 sztuka,
PESA 2014N Krakowiak (HG915-HG936) - 22 sztuki,
Rotax/MPK (warsztaty własne) EU8N (HL401-HL440) - 40 sztuk;

Zajezdnia Podgórze
Stan zajezdni wynosi 185 wagonów

Bombardier NGT6 (RP601-RP614) - 14 sztuk,
Bombardier NGT6-2 (RP615-RP650) - 36 sztuk,
Bombardier NGT8 (RY801-RY824) - 24 sztuki,
Düwag GT8S (RF301-RF312, RF314, RF315, RF317-RF328) - 26 sztuk,
Düwag/MPK (warsztaty własne) GT8C (RF313) - 1 sztuka,
Lohner E1, SGP E1 (RW108-RW113, RW127, RW131, RW132, RW134, RW137-RW139, RW148-RW150, RW153-RW155, RW161) - 20 sztuk,
Lohner c3 (RB508-RB513, RB527, RB531, RB532, RB534, RB537-RB539, RB548-RB550, RB553-RB555) - 19 sztuk,
Konstal 105Na (RZ204-RZ209, RZ212, RZ213, RZ216, RZ217, RZ219-RZ220, RZ225, RZ226, RZ228-RZ232, RZ234, RZ235, RZ237, RZ238, RZ242, RZ244) - 25 sztuk,
Konstal 105NaD (RZ233, RZ236, RZ239, RZ243, RZ245) - 5 sztuk,
PESA 2014N Krakowiak (RG901-RG914) - 14 sztuk;

Nevag 126N Nevelo (RY999) - 1 sztuka;

Wagony szkoleniowe i techniczne
Stan wynosi 6 wagonów

Konstal N /pług/ (HT011, RT003) - 2 sztuki,
Konstal 105Na /techniczny/ (RT001, RT002) - 2 sztuki,
Konstal 105NT /techniczny/ (TT021) - 1 sztuka,
Man GT6 /holownik/ (TT022) - 1 sztuka;

Łącznie 396 wagonów liniowych w dwóch zajezdniach wraz z wagonami szkoleniowymi i technicznymi - 402 sztuki.
stan na 01.11.2016r.



ilostan taboru historycznego

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A.
Stan taboru historycznego wynosi 21 wagonów tramwajowych

Konstal N #20, rok prod. 1954 (od 2001),
Konstal N #26, rok prod. 1954 (od 2006),
Konstal N #257, rok prod. 1957 (od 2001),
Konstal N #1301 /pług/, rok prod. 1955 (od 2006),
Konstal N #1304 /szlifierka/, rok prod. 1956 (od 2006),
Konstal ND #511, rok prod. 1952 (od 2012),
Konstal ND #538, rok prod. 1952 (od 1992),
Konstal 102N #203, rok prod. 1969 (od 1994),
Konstal 102Na #210, rok prod. 1970 (od 2001),
Konstal 102NaD #155, rok prod. 1970 (przebud. w 1985 roku) (od 1997),
Linke-Hofmann #1076, rok prod. 1926 (od 1985),
Man T4 #127, rok prod. 1958 (od 2003),
Man T4 #220, rok prod. 1958 (od 2005),
Man B4 #527, rok prod. 1960 (od 2003),
Man GT6 #187, rok prod. 1966 (od 2010),
Sanok SN1 #37, rok prod. 1912 (od 1995),
Sanok SN2 #87, rok prod. 1939 (od 1992),
Sanok PN2 #524, rok prod. 1938 (od 2009),
Sanok PN2 #530, rok prod. 1938 (od 1994),
Man Bw (PN3) #555 (replika), rok prod. 2008 (od 2009),
Gottfried Linder Tw (SN4) #151, rok prod. 1910 - ex. Eberswalde (od 2015);

oraz 12 autobusów

Autosan H6-06 #10108, rok prod. 1996 (od 2009),
Ikarus 280.26 #34260, rok prod. 1988 (od 2007),
Ikarus 280.26 #ZV280, rok prod. 1988 (od 2012),
Jelcz 021 #549, rok prod. 1975 (od 2012),
Jelcz 120M #BF304, rok prod. 1994 (od 2009),
Jelcz 272MEX #341, rok prod. 1971 (od 2002),
Jelcz P01 #608, rok prod. 1976 (od 2002),
Man SG242 #BM700, rok prod. 1992 (od 2013),
Nysa N59M #28, rok prod. 1959 (od 2007),
Rugby L #19, rok prod. 1929 (od 2008),
San H01B #86, rok prod. 1959 (od 2007),
Scania CN113ALB #38030, rok. prod. 1996 (od 2015);
Muzeum Inżynierii Miejskiej
Stan taboru historycznego wynosi 3 wagony tramwajowe dostępne dla zwiedzających

Tramwaj konny #1 (replika), rok. prod. 1988 (od 1989),
Omnibus konny #2 (replika), rok. prod. 1988 (od 1989),
Man Bw (PN3) #546 - ex. Norymberga (od ?);

2 czynne wagony tramwajowe historyczne

Lokomotywa Tramwajowa (holownik) BT-1 #G-051 - ex. Wrocław (od 1989),
Lora (na bazie wagonu typu N) #1110 (od 199x);

1 autobus dostępny dla zwiedzających

Jelcz 272MEX #707 (holownik), rok. prod. 1980 (od ?);

1 czynny autobus historyczny

Ikarus 260.04 #45151, rok. prod. 1985 (od 2015);

Stan taboru historycznego wynosi 7 wagonów (wraków) tramwajowych niedostpęnych dla zwiedzających

Dzg Ring (pług) #05904, rok prod. 1930 - ex. Gdańsk (od 1989),
Konstal N #105, rok prod. 1949 - ex. Kraków (od 1995),
Konstal ND #670, rok prod. 1949 - ex. Kraków (od 1995),
Lilpop C #2109, rok. prod. 1925 - ex. Warszawa (od 1989),
Poznańska Kolej Elektryczna (warsztaty własne) P1D #388, rok prod. 1929 - ex. Poznań (od 1989),
Sanok SN1 wagon z serii #31-40, rok prod. 1912 - ex. Kraków (wrak wagonu bez podwozia) (od 1989),
Sanok SN1 wagon z serii #56-57, rok prod. 1918 - ex. Kraków (wrak wagonu bez podwozia) (od 1989);

oraz 4 autobusy niedostępne dla zwiedzających

Ikarus 260.04 #PH118, rok. prod. 1985 (od 2000),
Jelcz M11 #BC191, rok. prod. 1985 (od 2001),
Man SL200 #16604, rok. prod. 1976 (od 1993),
Scania CR111M #47740, rok. prod. 1978 (od 1995);