AUTOBUSY
TRAMWAJE
CIEKAWOSTKI
LINIE
PĘTLE
HOBBY
» filmy
» modele
» pocztówki
» rysunki
» wydawnictwa
ilostan taboru autobusowego
Model pojazdu | Zajezdnia Bieńczyce |
Zajezdnia Płaszów |
Zajezdnia Wola Duchacka |
KrakTransRem | Mobilis o/ Kraków |
Łączna ilość pojazdów danego typu |
AMZ CS10LF | - | - | - | - | 5 MZ051-MZ055 |
5 |
AMZ CS12LF | - | - | - | - | 24 MZ001-MZ024 |
24 |
Automet Cityliner Smile / Mercedes-Benz 516 | - | 3 PA103, PA104, PA105 |
- | - | - | 3 |
Autosan M09LE | 18 BA113-BA121, BA133-BA141 |
- | 18 DA106-DA112, DA122-DA132 |
- | - | 36 |
Autosan M12LF | - | - | - | - | 2 MA202, MA203 |
2 |
Karsan Jest | - | 2 PA100, PA101 |
- | - | - | 2 |
Mercedes Conecto | - | - | 2 DO200, DO201 |
- | 1 MC201 |
3 |
Mercedes Conecto G | - | - | 4 DC700, DC732, DC733, DC734 |
- | 47 MC301-MC347 |
51 |
Mercedes O530 | - | - | 8 DO211-DO218 |
- | - | 8 |
Mercedes O530 C2 | 30 BO270-299 |
- | 26 DO244-269 |
- | - | 56 |
Mercedes O530G | - | - | 28 DC701, DC702, DC703, DC705-DC710, DC712, DC713, DC715-DC731 |
- | - | 28 |
Solaris Urbino 12 III | 71 BU851-BU884, BU891-BU926, BU977 |
50 PU927-PU976 |
- | - | - | 121 |
Solaris Urbino 12 IV | 9 BU336, BU339, BU340, BU992-BU997 |
18 PU334, PU335, PU337, PU338, PU978-991 |
33 DU301-DU333 |
9 KU341-KU349 |
- | 69 |
Solaris Urbino 18 III | 3 BR737, BR738, BR741 |
24 PR746-PR768, DR777 |
4 DR742-DR745 |
- | - | 31 |
Solaris Urbino 18 III MetroStyle | - | 8 PR769-PR776 |
- | - | - | 8 |
Solaris Urbino 18 IV | 33 BR501-BR510, BR557-BR579 |
20 PR778-PR797 |
62 DR511-DR556, DR580-DR595 |
3 KR596, KR597, KR598 |
- | 118 |
Mercedes O530 C2 Hybrid | - | 30 PO206-210, PO219-243 |
- | - | - | 30 |
Solaris Urbino 8,9LE Electric | - | - | 4 DE602-DE605 |
- | - | 4 |
Solaris Urbino 12 III Electric | - | - | 2 DE601, DE606 |
- | - | 2 |
Solaris Urbino 12 IV Electric | - | - | 17 DE607-DE623 |
- | - | 17 |
Solaris Urbino 12,9 III Hybrid | 4 BH400, BH401, BH402, BH403 |
- | 5 DH404, DH405, DH406, DH407, DH408 |
- | - | 9 |
Solaris Urbino 18 III Hybrid | 12 BH072-BH083 |
- | - | - | - | 12 |
Solaris Urbino 18 III Electric | - | - | 2 DN005, DN006 |
- | - | 2 |
Solaris Urbino 18 IV Electric | - | - | 53 DN002-DN004, DN007-DN056 |
- | - | 53 |
Volvo 7900 Hybrid | 1 BH409 |
- | - | - | - | 1 |
Volvo 7900A Hybrid | 12 BH084-BH095 |
- | - | - | - | 12 |
Mercedes-Benz Sprinter City 75 | - | 1 PA102 |
- | - | - | 1 |
Solaris Urbino 18 IV Electric | - | - | 1 DN001 |
- | - | 1 |
Łączna ilość pojazdów | 193 | 156 | 269 | 12 | 79 | 709 |
Zajezdnia Bieńczyce |
Zajezdnia Płaszów |
Zajezdnia Wola Duchacka |
KrakTransRem | Mobilis o/ Krakow |
SUMA |
stan na 07.05.2022r.
ilostan taboru tramwajowego
Model pojazdu | Zajezdnia Nowa Huta |
Zajezdnia Podgórze |
Łączna ilość pojazdów danego typu |
Bombardier NGT6 | - | 14 RP601-RP614 |
14 |
Bombardier NGT6-2 | - | 36 RP615-RP650 |
36 |
Bombardier NGT8 | - | 24 RY801-RY824 |
24 |
Düwag/MPK GT8C | - | 4 RF310, RF311, RF312'', RF313 |
4 |
Düwag/MPK GT8N | - | 24 RF301, RF302, RF304-RF309, RF314, RF315, RF316'', RF317-RF329 |
24 |
Düwag/Protram N8S-NF | 1 HK462 |
- | 1 |
Man/MPK N8C-NF | 6 HK451-HK456 |
- | 6 |
Man N8S-NF | 5 HK457-HK461 |
- | 5 |
Lohner E1, SGP E1 | 34 HW101, HW104, HW115, HW118-HW126, HW129, HW130, HW133, HW135, HW136, HW140-HW147, HW151, HW152, HW164, HW168, HW169, HW171-HW174 |
11 RW111, RW131, RW132, RW134, RW137, RW138, RW148, RW149, RW150, RW153, RW155 |
45 |
Lohner c3 | 25 HB504, HB520-HB526, HB528-HB530, HB533, HB535, HB536, HB540-HB547, HB551, HB552, HB564 |
11 RB511, RB531, RB537, RB538, RB539, RB548, RB549, RB550, RB553, RB554, RB555 |
36 |
Konstal 105Na | 29 HZ207, HZ208, HZ246, HZ248, HZ250, HZ252, HZ253, HZ255, HZ256, HZ258, HZ259, HZ261, HZ262, HZ264, HZ266-HZ271, HZ273, HZ275, HZ276, HZ278-HZ280, HZ284, HZ288, HZ289 |
20 RZ204, RZ206, RZ209, RZ213, RZ216, RZ217, RZ219, RZ220, RZ226, RZ228-RZ232, RZ234, RZ235, RZ237, RZ238, RZ242, RZ244 |
49 |
Konstal 105NaD | 6 HZ247, HZ249, HZ251, HZ257, HZ260, HZ263 |
5 RZ233, RZ236, RZ239, RZ243, RZ245 |
11 |
Konstal/Protram 405N-Kr | 1 HG999 |
- | 1 |
PESA 2014N Krakowiak | 22 HG915-HG936 |
14 RG901-RG914 |
36 |
Rotax/MPK EU8N | 40 HL401-HL440 |
- | 40 |
Stadler Tango Lajkonik | 35 HY840-HY874 |
15 RY825-RY839 |
50 |
Newag 126N Nevelo | - | 1 RY899 |
1 |
Łączna ilość pojazdów | 204 | 179 | 383 |
Zajezdnia Nowa Huta |
Zajezdnia Podgórze |
SUMA |
stan na 19.11.2021r.
Stan wynosi 6 wagonów
Konstal N /pług/ (HT011, RT003) - 2 sztuki,
Konstal N /szlifierka/ (304) - 1 sztuka,
Konstal 105N /techniczny/ (RT001, RT002) - 2 sztuki,
Konstal 105NT /techniczny/ (TT021) - 1 sztuka,
Łącznie 6 wagonów szkoleniowych i technicznych
stan na 05.06.2020r.
ilostan taboru historycznego
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A.
Stan taboru historycznego wynosi 26 wagonów tramwajowych
Duewag KSW #126, rok prod. 1944 (od 2019) - ex. Graz,
Konstal N #20, rok prod. 1954 (od 2001),
Konstal N #26, rok prod. 1954 (od 2006),
Konstal 4N #43, rok prod. 1958 (od 2021),
Konstal ND #511, rok prod. 1952 (od 2012),
Konstal ND #538, rok prod. 1952 (od 1992),
Konstal ND (lora) #1031, rok prod. 1956 (od 2021),
Konstal 4ND #573, rok prod. 1955 (od 2018),
Konstal 102N #203, rok prod. 1969 (od 1994),
Konstal 102Na #210, rok prod. 1970 (od 2001),
Konstal 102NaD #155, rok prod. 1970 (przebud. w 1985 roku) (od 1997),
Linke-Hofmann #1076, rok prod. 1926 - ex. Wrocław (od 1985 na stanie MIM, od 2005 własność MPK Kraków),
Man T4 #127, rok prod. 1958 (od 2003),
Man T4 #220, rok prod. 1958 (od 2005),
Man B4 #527, rok prod. 1960 (od 2003),
Man GT6 #187, rok prod. 1966 (od 2010),
Ring #272, rok prod. 1930 - ex. Gdańsk (od 1984 na stanie MIM, od 2014 własność MPK Kraków),
Sanok SN1 #37, rok prod. 1912 (od 1995),
Sanok SN2 #87, rok prod. 1939 (od 1992),
Sanok PN2 #524, rok prod. 1938 (od 2009),
Sanok PN2 #530, rok prod. 1938 (od 1994),
SFW ND #502, rok prod. 1957 (od 2019),
SFW/MPK (warsztaty własne) ND (lora) #1110 (od 1995);
Man Bw (PN3) #555 (replika), rok prod. 2008 (od 2009),
Gottfried Linder Tw (SN4) #151, rok prod. 1910 - ex. Eberswalde (od 2015),
WIG-H K #437, rok prod. 1940 (od 2019);
oraz 23 autobusy
Autosan H6-06 #10108, rok prod. 1996 (od 2009),
Gottfried Lindner #?, rok prod. 1943 (od 2021),
Ikarus 260/A #856, rok. prod. 1984 (od 2018),
Ikarus 280.26 #34260, rok prod. 1988 (od 2007),
Ikarus 280.26 #ZV280, rok prod. 1988 (od 2012),
Ikarus 620 #118, rok prod. 1964 (od 2017),
Jelcz 021 #549, rok prod. 1975 (od 2012),
Jelcz 120M #BF304, rok prod. 1994 (od 2009),
Jelcz 272MEX #130, rok prod. b.d. (od 2021),
Jelcz 272MEX #341, rok prod. 1971 (od 2002),
Jelcz M11 #14240, rok. prod. 1988 - ex. Sochaczew (od 2017),
Jelcz M121MB #DJ680, rok. prod. 2003 (od 2018),
Jelcz M181MB/3 #DD493, rok. prod. 2007 (od 2018),
Jelcz P01 #608, rok prod. 1976 (od 2002),
Karosa B40 #600, rok prod. 1957 (od 2018),
Man SG242 #BM700, rok prod. 1992 (od 2013),
Nysa N59M #28, rok prod. 1959 (od 2007),
Nysa M522 #803, rok prod. 1980 (od 2007),
Rugby L #19, rok prod. 1929 (od 2008),
San H01B #86, rok prod. 1959 (od 2007),
Solaris Urbino 12 II #BU820, rok prod. 2004 (od 2018),
Scania CN113ALB #38030, rok. prod. 1996 (od 2015),
Scania CN113CLL #PS001, rok. prod. 1994 (od 2018);
Stan taboru historycznego wynosi 26 wagonów tramwajowych
Duewag KSW #126, rok prod. 1944 (od 2019) - ex. Graz,
Konstal N #20, rok prod. 1954 (od 2001),
Konstal N #26, rok prod. 1954 (od 2006),
Konstal 4N #43, rok prod. 1958 (od 2021),
Konstal ND #511, rok prod. 1952 (od 2012),
Konstal ND #538, rok prod. 1952 (od 1992),
Konstal ND (lora) #1031, rok prod. 1956 (od 2021),
Konstal 4ND #573, rok prod. 1955 (od 2018),
Konstal 102N #203, rok prod. 1969 (od 1994),
Konstal 102Na #210, rok prod. 1970 (od 2001),
Konstal 102NaD #155, rok prod. 1970 (przebud. w 1985 roku) (od 1997),
Linke-Hofmann #1076, rok prod. 1926 - ex. Wrocław (od 1985 na stanie MIM, od 2005 własność MPK Kraków),
Man T4 #127, rok prod. 1958 (od 2003),
Man T4 #220, rok prod. 1958 (od 2005),
Man B4 #527, rok prod. 1960 (od 2003),
Man GT6 #187, rok prod. 1966 (od 2010),
Ring #272, rok prod. 1930 - ex. Gdańsk (od 1984 na stanie MIM, od 2014 własność MPK Kraków),
Sanok SN1 #37, rok prod. 1912 (od 1995),
Sanok SN2 #87, rok prod. 1939 (od 1992),
Sanok PN2 #524, rok prod. 1938 (od 2009),
Sanok PN2 #530, rok prod. 1938 (od 1994),
SFW ND #502, rok prod. 1957 (od 2019),
SFW/MPK (warsztaty własne) ND (lora) #1110 (od 1995);
Man Bw (PN3) #555 (replika), rok prod. 2008 (od 2009),
Gottfried Linder Tw (SN4) #151, rok prod. 1910 - ex. Eberswalde (od 2015),
WIG-H K #437, rok prod. 1940 (od 2019);
oraz 23 autobusy
Autosan H6-06 #10108, rok prod. 1996 (od 2009),
Gottfried Lindner #?, rok prod. 1943 (od 2021),
Ikarus 260/A #856, rok. prod. 1984 (od 2018),
Ikarus 280.26 #34260, rok prod. 1988 (od 2007),
Ikarus 280.26 #ZV280, rok prod. 1988 (od 2012),
Ikarus 620 #118, rok prod. 1964 (od 2017),
Jelcz 021 #549, rok prod. 1975 (od 2012),
Jelcz 120M #BF304, rok prod. 1994 (od 2009),
Jelcz 272MEX #130, rok prod. b.d. (od 2021),
Jelcz 272MEX #341, rok prod. 1971 (od 2002),
Jelcz M11 #14240, rok. prod. 1988 - ex. Sochaczew (od 2017),
Jelcz M121MB #DJ680, rok. prod. 2003 (od 2018),
Jelcz M181MB/3 #DD493, rok. prod. 2007 (od 2018),
Jelcz P01 #608, rok prod. 1976 (od 2002),
Karosa B40 #600, rok prod. 1957 (od 2018),
Man SG242 #BM700, rok prod. 1992 (od 2013),
Nysa N59M #28, rok prod. 1959 (od 2007),
Nysa M522 #803, rok prod. 1980 (od 2007),
Rugby L #19, rok prod. 1929 (od 2008),
San H01B #86, rok prod. 1959 (od 2007),
Solaris Urbino 12 II #BU820, rok prod. 2004 (od 2018),
Scania CN113ALB #38030, rok. prod. 1996 (od 2015),
Scania CN113CLL #PS001, rok. prod. 1994 (od 2018);
Muzeum Inżynierii Miejskiej
Stan taboru historycznego wynosi 1 czynny wagon tramwajowy historyczny
SSB (warsztaty własne) BT-1 (holownik) #G-051 - ex. Wrocław (od 1984),
4 wagony tramwajowe dostępne dla zwiedzających
Tramwaj konny #1 (replika), rok. prod. 1988 (od 1989),
Omnibus konny #2 (replika), rok. prod. 1988 (od 1989),
Lilpop C #2109, rok. prod. 1925 - ex. Warszawa (od 1989),
Man Bw (PN3) #546 - ex. Norymberga (od ?);
1 czynny autobus historyczny
Ikarus 260.04 #45151, rok. prod. 1985 - ex. Warszawa (od 2015);
1 autobus dostępny dla zwiedzających
Jelcz 272MEX #707 (holownik), rok. prod. 1980 (od ?);
Stan taboru historycznego wynosi 5 wagonów (wraków) tramwajowych niedostpęnych dla zwiedzających
Konstal N #105, rok prod. 1949 - ex. Kraków (od 1995),
Konstal ND #670, rok prod. 1949 - ex. Kraków (od 1995),
Poznańska Kolej Elektryczna (warsztaty własne) P1D #388, rok prod. 1929 - ex. Poznań (od 1989),
Sanok SN1 wagon z serii #31-40, rok prod. 1912 - ex. Kraków (wrak wagonu bez podwozia) (od 1989),
Sanok SN1 wagon z serii #56-57, rok prod. 1918 - ex. Kraków (wrak wagonu bez podwozia) (od 1989);
oraz 4 autobusy niedostępne dla zwiedzających
Ikarus 260.04 #PH118, rok. prod. 1985 (od 2000),
Jelcz M11 #BC191, rok. prod. 1985 (od 2001),
Man SL200 #16604, rok. prod. 1976 (od 1993),
Scania CR111M #47740, rok. prod. 1978 (od 1995);
Stan taboru historycznego wynosi 1 czynny wagon tramwajowy historyczny
SSB (warsztaty własne) BT-1 (holownik) #G-051 - ex. Wrocław (od 1984),
4 wagony tramwajowe dostępne dla zwiedzających
Tramwaj konny #1 (replika), rok. prod. 1988 (od 1989),
Omnibus konny #2 (replika), rok. prod. 1988 (od 1989),
Lilpop C #2109, rok. prod. 1925 - ex. Warszawa (od 1989),
Man Bw (PN3) #546 - ex. Norymberga (od ?);
1 czynny autobus historyczny
Ikarus 260.04 #45151, rok. prod. 1985 - ex. Warszawa (od 2015);
1 autobus dostępny dla zwiedzających
Jelcz 272MEX #707 (holownik), rok. prod. 1980 (od ?);
Stan taboru historycznego wynosi 5 wagonów (wraków) tramwajowych niedostpęnych dla zwiedzających
Konstal N #105, rok prod. 1949 - ex. Kraków (od 1995),
Konstal ND #670, rok prod. 1949 - ex. Kraków (od 1995),
Poznańska Kolej Elektryczna (warsztaty własne) P1D #388, rok prod. 1929 - ex. Poznań (od 1989),
Sanok SN1 wagon z serii #31-40, rok prod. 1912 - ex. Kraków (wrak wagonu bez podwozia) (od 1989),
Sanok SN1 wagon z serii #56-57, rok prod. 1918 - ex. Kraków (wrak wagonu bez podwozia) (od 1989);
oraz 4 autobusy niedostępne dla zwiedzających
Ikarus 260.04 #PH118, rok. prod. 1985 (od 2000),
Jelcz M11 #BC191, rok. prod. 1985 (od 2001),
Man SL200 #16604, rok. prod. 1976 (od 1993),
Scania CR111M #47740, rok. prod. 1978 (od 1995);