ilostan taboru autobusowego

Model pojazdu Zajezdnia
Bieńczyce
Zajezdnia
Płaszów
Zajezdnia
Wola Duchacka
Zajezdnia
Mobilis
Łączna ilość pojazdów danego typu

AMZ CS10LF - - - 5
MZ051-MZ055
5
AMZ CS12LF - - - 24
MZ001-MZ024
24
Autosan M09LE 3
BA113-BA115
- 20
DA106-DA112, DA116-DA128
- 23
Autosan M12LF - - - 2
MA202, MA203
2
Jelcz M081MB 18
BH383-BH400
- 21 1)
DH351-DH354, DH359-DH362, DH364, DH366-DH368, DH370-DH372, DH375-DH376, DH379-DH382
- 39
Jelcz M083C - - 5
DA101-DA105
- 5
Jelcz M121MB - - 5
DJ672, DJ673, DJ677, DJ679, DJ680
- 5
Jelcz M181MB - - 20
DD471, DD473-DD475, DD477-DD485, DD487-DD493
- 20
Mercedes Conecto - - - 1
MC201
1
Mercedes Conecto G - - - 47
MC301-MC347
47
Mercedes O530 - - 8
DO211-DO218
- 8
Mercedes O530G - - 31
DC501-DC531
- 31
Scania CN113CLL - 9
PS001, PS024, PS035, PS037, PS046, PS056, PS064, PS066, PS069
- - 9
Scania CN94UB - 4
PS150-PS153
- - 4
Solaris U12 II 50
BU801-BU850
- - - 50
Solaris U12 III 62
BU851-BU903, BU906-BU914
62
PU915-PU976
3
DU904, DU905, DU977
- 127
Solaris U12 IV - 20
PU978-PU997
40
DU301-DU340
- 60
Solaris U18 III 28
BR713-BR715, BR717-BR741
19
PR746-PR764
9
DR742-DR745, DR765-DR768, DR777
- 56
Solaris U18 MetroStyle - 8
PR769-PR77
- - 8
Solaris U18 IV 10
BR701-BR710
20
PR778-PR797
47
DR533-DR579
- 77

Jelcz M121M/4 CNG - - 5
DJ201-DJ205
- 5
Solaris Urbino 8,9LE Electric - - 4
DE602-DE605
- 4
Solaris Urbino 12 III Electric - - 2
DE601, DE606
- 2
Solaris Urbino 12 IV Electric - - 17
DE607-DE623
- 17
Solaris U18 III Hybrid 13
BH071-BH083
- - - 13
Solaris Urbino 18 IV Electric - - 3
DN002, DN003, DN004
- 3

Łączna ilość pojazdów 184 142 240 79 645
Zajezdnia
Bieńczyce
Zajezdnia
Płaszów
Zajezdnia
Wola Duchacka
Zajezdnia
Mobilis
SUMA

stan na 23.03.2018r.

1) - Dwa spośród Jelczy M081MB/3 (#DH370 i #DH371) obecnie stacjonują na zaj. Płaszów i obsługują linie Tele-Bus.

ilostan taboru tramwajowego

Model pojazdu Zajezdnia
Nowa Huta
Zajezdnia
Podgórze
Łączna ilość pojazdów danego typu

Bombardier NGT6 - 14
RP601-RP614
14
Bombardier NGT6-2 - 36
RP615-RP650
36
Bombardier NGT8 - 24
RY801-RY824
24
Düwag GT8S - 21
RF301-RF312, RF314, RF315, RF317, RF318, RF319, RF320, RF321, RF322, RF324
21
Düwag/MPK (warsztaty własne) GT8C - 1
RF313
1
Düwag/MPK (warsztaty własne) GT8N - 5
RF323, RF325, RF326, RF327, RF328
5
Düwag/Protram N8S-NF 1
HK462
- 1
Man/MPK (warsztaty własne) N8C-NF 6
HK451-HK456
- 6
Man N8S-NF 5
HK457-HK461
- 5
Lohner E1,
SGP E1
52
HW101-HW107, HW114'', HW115-HW126, HW128-HW130, HW133, HW135, HW136, HW140-HW147, HW151, HW152, HW156-HW158, HW161'', HW162-HW164, HW166-HW174
19
RW108-RW113, RW127, RW131, RW132, RW134, RW137-RW139, RW148-RW150, RW153, RW155, RW159
71
Lohner c3 42
HB502-HB507, HB514'' HB515-HB526, HB528-HB530, HB533, HB535, HB536, HB540-HB547, HB552, HB551, HB556-HB559, HB562-HB564
19
RB508-RB513, RB527, RB531, RB532, RB534, RB537-RB539, RB548-RB550, RB553-RB555
61
Konstal 105Na 34
HZ246, HZ248, HZ250, HZ252, HZ253, HZ255, HZ256, HZ258, HZ259, HZ261, HZ262, HZ264, HZ266-HZ271, HZ273-HZ276, HZ278-HZ281, HZ284, HZ285, HZ287-HZ289, HZ291-HZ293
25
RZ204-RZ209, RZ212, RZ213, RZ216, RZ217, RZ219-RZ220, RZ225, RZ226, RZ228-RZ232, RZ234, RZ235, RZ237, RZ238, RZ242, RZ244
59
Konstal 105Nb 1
HZ290
- 1
Konstal 105NaD 7
HZ247, HZ249, HZ251, HZ254, HZ257, HZ260, HZ263
5
RZ233, RZ236, RZ239, RZ243, RZ245
12
Konstal/Protram 405N-Kr 1
HG999
- 1
PESA 2014N Krakowiak 22
HG915-HG936
14
RG901-RG914
36
Rotax/MPK (warsztaty własne) EU8N 40
HL401-HL440
- 40

Łączna ilość pojazdów 211 183 394
Zajezdnia
Nowa Huta
Zajezdnia
Podgórze
SUMA

stan na 24.03.2018r.

Wagony szkoleniowe i techniczne
Stan wynosi 6 wagonów

Konstal N /pług/ (HT011, RT003) - 2 sztuki,
Konstal 105Na /techniczny/ (RT001, RT002) - 2 sztuki,
Konstal 105NT /techniczny/ (TT021) - 1 sztuka,
Man GT6 /holownik/ (TT022) - 1 sztuka;

Łącznie 6 wagonów szkoleniowych i technicznych

stan na 12.11.2016r.


ilostan taboru historycznego

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A.
Stan taboru historycznego wynosi 22 wagony tramwajowe

Konstal N #20, rok prod. 1954 (od 2001),
Konstal N #26, rok prod. 1954 (od 2006),
Konstal N #257, rok prod. 1957 (od 2001),
Konstal N #1301 /pług/, rok prod. 1955 (od 2006),
Konstal N #1304 /szlifierka/, rok prod. 1956 (od 2006),
Konstal ND #511, rok prod. 1952 (od 2012),
Konstal ND #538, rok prod. 1952 (od 1992),
Konstal 102N #203, rok prod. 1969 (od 1994),
Konstal 102Na #210, rok prod. 1970 (od 2001),
Konstal 102NaD #155, rok prod. 1970 (przebud. w 1985 roku) (od 1997),
Linke-Hofmann #1076, rok prod. 1926 - ex. Wrocław (od 1985 na stanie MIM, od 2005 własność MPK Kraków),
Man T4 #127, rok prod. 1958 (od 2003),
Man T4 #220, rok prod. 1958 (od 2005),
Man B4 #527, rok prod. 1960 (od 2003),
Man GT6 #187, rok prod. 1966 (od 2010),
Ring #272, rok prod. 1930 - ex. Gdańsk (od 1984 na stanie MIM, od 2014 własność MPK Kraków),
Sanok SN1 #37, rok prod. 1912 (od 1995),
Sanok SN2 #87, rok prod. 1939 (od 1992),
Sanok PN2 #524, rok prod. 1938 (od 2009),
Sanok PN2 #530, rok prod. 1938 (od 1994),
Man Bw (PN3) #555 (replika), rok prod. 2008 (od 2009),
Gottfried Linder Tw (SN4) #151, rok prod. 1910 - ex. Eberswalde (od 2015);

oraz 15 autobusów

Autosan H6-06 #10108, rok prod. 1996 (od 2009),
Ikarus 280.26 #34260, rok prod. 1988 (od 2007),
Ikarus 280.26 #ZV280, rok prod. 1988 (od 2012),
Ikarus 620 #118, rok prod. 1964 (od 2017),
Jelcz 021 #549, rok prod. 1975 (od 2012),
Jelcz 120M #BF304, rok prod. 1994 (od 2009),
Jelcz 272MEX #341, rok prod. 1971 (od 2002),
Jelcz M11 #14240, rok. prod. 1988 - ex. Sochaczew (od 2017),
Jelcz P01 #608, rok prod. 1976 (od 2002),
Man SG242 #BM700, rok prod. 1992 (od 2013),
Nysa N59M #28, rok prod. 1959 (od 2007),
Nysa M522 #803, rok prod. 1980 (od 2007),
Rugby L #19, rok prod. 1929 (od 2008),
San H01B #86, rok prod. 1959 (od 2007),
Scania CN113ALB #38030, rok. prod. 1996 (od 2015);
Muzeum Inżynierii Miejskiej
Stan taboru historycznego wynosi

2 czynne wagony tramwajowe historyczne

Lokomotywa Tramwajowa (holownik) BT-1 #G-051 - ex. Wrocław (od 1989),
Lora (na bazie wagonu typu N) #1110 (od 199x);

3 wagony tramwajowe dostępne dla zwiedzających

Tramwaj konny #1 (replika), rok. prod. 1988 (od 1989),
Omnibus konny #2 (replika), rok. prod. 1988 (od 1989),
Man Bw (PN3) #546 - ex. Norymberga (od ?);

1 czynny autobus historyczny

Ikarus 260.04 #45151, rok. prod. 1985 - ex. Warszawa (od 2015);

1 autobus dostępny dla zwiedzających

Jelcz 272MEX #707 (holownik), rok. prod. 1980 (od ?);

Stan taboru historycznego wynosi 7 wagonów (wraków) tramwajowych niedostpęnych dla zwiedzających

Konstal N #105, rok prod. 1949 - ex. Kraków (od 1995),
Konstal ND #670, rok prod. 1949 - ex. Kraków (od 1995),
Lilpop C #2109, rok. prod. 1925 - ex. Warszawa (od 1989),
Poznańska Kolej Elektryczna (warsztaty własne) P1D #388, rok prod. 1929 - ex. Poznań (od 1989),
Sanok SN1 wagon z serii #31-40, rok prod. 1912 - ex. Kraków (wrak wagonu bez podwozia) (od 1989),
Sanok SN1 wagon z serii #56-57, rok prod. 1918 - ex. Kraków (wrak wagonu bez podwozia) (od 1989);

oraz 4 autobusy niedostępne dla zwiedzających

Ikarus 260.04 #PH118, rok. prod. 1985 (od 2000),
Jelcz M11 #BC191, rok. prod. 1985 (od 2001),
Man SL200 #16604, rok. prod. 1976 (od 1993),
Scania CR111M #47740, rok. prod. 1978 (od 1995);