» powrót
Graz SN1, KMKE SN1, Sanok SN1
zobacz także:
dane techniczne
Producent | Galicyjskie Towarzystwo Budowy Wagonów i Maszyn w Sanoku, Grazer Waggon und Maschinen - Fabrik AG w Grazu, Warsztaty Krakowskiej Miejskiej Kolei Elektrycznej (Krakowska Spółka Tramwajowa) |
Długość | 10650 mm |
Szerokość | 2200 mm |
Wysokość | 3320 mm |
Masa własna | 13000 kg |
Ilość miejsc | 56 |
Ilość miejsc siedzących | 24 |
Wysokość podłogi I/II drzwi | 430/430 mm |
Silniki | B-7 W - 33 kW 570 obr./min. (wozy nr 34-40 /seria 1/, 43-46, 48 /50 seria 2/, 51, 52 /seria 3/, 61 /seria 4/ i 69 /seria 5/); D-58 W - 33 kW 560 obr./min. (wozy nr 31-33 /seria 1/ i 62 /seria 4/); D 84 W - 39 kW 500 obr./min. (wozy nr 53-57 /seria 3/); G.T.M. - 40 kW 505 obr./min. (wozy nr 41, 42, 44, 47, 49 /seria 2/, 58-60, 63 /seria 4/, 64-68 i 70 /seria 5/) |
Nastawniki | wałeczkowe typ C (wozy nr 34-40 /seria 1/, 41-50 /seria 2/, 61 /seria 4/ i 69 /seria 5/); wałeczkowe typ K (wozy nr 31-33 /seria 1/, 51-57 /seria 3/ i 62 /seria 4/); wałeczkowe typ GB4h (wozy nr 58, 60, 63 /seria 4/, 64-68 i 70 /seria 5/) |
Opory jezdne | opór całk. 7.3 om, opór całk. 8.0 om |
Napięcie zasilania | 600 V |
Prędkość max. | 40 km/h |
pocztówki
zdjęcia
zdjęcia ze zbiorów Narodowego Archiwum Cyfrowego
legenda
xx 123 - zdjęcie pojazdu obecnie eksploatowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu testowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu któremu zmieniono numer taborowy
xx 123 - zdjęcie pojazdu wycofanego z eksploatacji
xx 123 - zdjęcie pojazdu historycznego
info
Opracowanie: Michał Smajdor
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990