Graz SN1, KMKE SN1, Sanok SN1
Numeracje pojazdów (31-70)

NumerPoprzedni numerKolejny numerVINRok prod.Uwagi
31
(1913-1959)
---1912Sanok SN1
32
(1913-1959)
---1912Sanok SN1
33
(1913-1959)
---1912Sanok SN1
34
(1913-1960)
---1912Sanok SN1
35
(1913-1960)
---1912Sanok SN1
36
(1913-1960)
---1912Sanok SN1
37
(1913-1960)
(1995-......)
---1912Wagon historyczny
(od 1995); Sanok SN1
38
(1913-1960)
---1912Sanok SN1
39
(1913-1960)
---1912Sanok SN1
40
(1913-1959)
---1912Sanok SN1
41
(1913-1962)
-308 (1962-1965)-1913Przebudowany na gospodarczy; Sanok SN1
42
(1913-1966)
-251 (1966-1967)-1913Sanok SN1
43
(1913-1957)
-303 (1957-1969)-1913Przebudowany na gospodarczy; Sanok SN1
44
(1913-1966)
-252 (1966-1969)-1913Sanok SN1
45
(1913-1962)
---1913Sanok SN1
46
(1913-1962)
---1913Sanok SN1
47
(1913-1962)
---1913Sanok SN1
48
(1913-1962)
---1913Sanok SN1
49
(1913-1966)
-253 (1966-1968)-1913Sanok SN1
50
(1913-1962)
---1913Sanok SN1
51
(1913-1962)
-309 (1962-?)-1913Przebudowany na gospodarczy; Graz SN1
52
(1913-1962)
-310 (1962-?)-1913Przebudowany na gospodarczy; Graz SN1
53
(1913-1961)
---1913Graz SN1
54
(1913-1966)
-254 (1966-1969)-1913Graz SN1
55
(1913-1966)
-255 (1966-1968)-1913Graz SN1
56
(1913-1961)
---1913KMKE SN1
57
(1913-1957)
---1913KMKE SN1
58
(1921-1966)
-256 (1966-1968)-1921KMKE SN1
59
(1922-1959)
---1922KMKE SN1
60
(1922-?)
-154 (?-1959)-1922Przebudowany na solarke; KMKE SN1
61
(1923-1966)
-257 (1966-1967)-1923KMKE SN1
62
(1924-1966)
-258 (1966-1968)-1924KMKE SN1
63
(1925-1966)
-259 (1966-1969)-1925KMKE SN1
64
(1928-1966)
-260 (1966-1968)-1928Przebudowany na silnikowy z doczepy PN-1
65
(1929-1961)
---1928Przebudowany na silnikowy z doczepy PN-1
66
(1928-1966)
-261 (1966-1968)-1929Przebudowany na silnikowy z doczepy PN-1
67
(1930-1966)
-262 (1966-1968)-1930Przebudowany na silnikowy z doczepy PN-1
68
(1930-1966)
-263 (1966-1968)-1930KMKE SN1
69
(1935-1966)
---1935Przebudowany na silnikowy z doczepy PN-1 (506)
70
(1936-1966)
-264 (1966-1968)-1936Przebudowany na silnikowy z doczepy PN-1 (502)

Graz SN1, KMKE SN1, Sanok SN1 (techniczne, szkoleniowe)
Numeracje pojazdów (154; 252-264; 308-310)

NumerPoprzedni numerKolejny numerVINRok prod.Uwagi
154
(?-1959)
60 (1922-?)--1922Przebudowany na solarke; KMKE SN1
252
(1966-1969)
44 (1913-1966)--1913Sanok SN1
253
(1966-1968)
49 (1913-1966)--1913Sanok SN1
254
(1966-1969)
54 (1913-1966)--1913Graz SN1
255
(1966-1968)
55 (1913-1966)--1913Graz SN1
256
(1966-1968)
58 (1921-1966)--1921KMKE SN1
257
(1966-1967)
61 (1923-1966)--1923KMKE SN1
258
(1966-1968)
62 (1924-1966)--1924KMKE SN1
259
(1966-1969)
63 (1925-1966)--1925KMKE SN1
260
(1966-1968)
64 (1928-1966)--1930Przebudowany na silnikowy z doczepy PN1
261
(1966-1968)
66 (1928-1966)--1929Przebudowany na silnikowy z doczepy PN1
262
(1966-1968)
67 (1930-1966)--1930 Przebudowany na silnikowy z doczepy PN1
263
(1966-1968)
68 (1930-1966)--1930Przebudowany na silnikowy z doczepy PN1 (506)
264
(1966-1968)
70 (1936-1966)--1936 Przebudowany na silnikowy z doczepy PN1 (502)
308
(1962-1965)
41(1913-1962)--1913Przebudowany na gospodarczy; Sanok SN1
309
(1962-?)
51(1913-1962)--1913Przebudowany na gospodarczy; Graz SN1
310
(1962-?)
52 (1913-1962)--1913Przebudowany na gospodarczy; Graz SN1

legenda

Graz SN1 - Wóz wyprodukowany przez Grazer Waggon und Maschinen - Fabrik AG w Grazu
KMKE SN1 - Wóz od podstaw zbudowany w warsztatach Krakowskiej Miejskiej Kolei Elektrycznej
Sanok SN1 - Wóz wyprodukowany przez Galicyjskie Towarzystwo Budowy Wagonów i Maszyn w Sanoku

xx 123
Pojazd obecnie eksploatowany

xx 123
Zmiana numeru taborowego, sprzedaż, kasacja, ... - szczegóły dotyczące pojazdu w rubryce "Uwagi"

xx 123
Pojazd historyczny

info

Opracowanie: Damian Lenda, Michał Smajdor

Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990