» powrót
Mercedes-Benz O530G Citaro

zobacz także:
» autobusy testowe: Mercedes-Benz O530G Citaro
» autobusy testowe: Mercedes-Benz O530G Citaro C2
» baza taboru: Mercedes-Benz O530G Citaro
» autobusy testowe: Mercedes-Benz O530G Citaro C2
» baza taboru: Mercedes-Benz O530G Citaro
dane techniczne
Producent | EvoBus GmbH Mercedes-Benz Omnibusse |
Długość | 17940 mm |
Szerokość | 2550 mm |
Wysokość | 2869 mm |
Roztaw osi | 5845/5845 mm |
Masa własna | 18000 kg |
Ilość miejsc | 135 |
Ilość miejsc siedzących | 45 |
Wysokość podłogi I/II/III/IV drzwi | 320/340/340/340 mm |
Udział procentowy niskiej podłogi | 100 % |
Silnik | MB OM457hLA |
Skrzynia biegów | ZF 6HP592 (#DC501-522), ZF Ecolife 6 AP 1400 B (#DC523-530) |
Prędkość max. | 80 km/h |
stan inwentarzowy
Rok | Ilość sztuk wpisanych na stan | Pojazdy wpisane na stan | Ilość sztuk skreślonych ze stanu | Pojazdy skreślone ze stanu | Ilość sztuk na koniec roku |
2008 | 10 | DC501-DC510 | - | - | 10 |
2009 | 12 | DC511-DC522 | - | - | 22 |
2010 | - | - | - | - | 22 |
2011 | 9 | DC523-DC531 | - | - | 31 |
2012 | - | - | - | - | 31 |
2013 | - | - | - | - | 31 |
2014 | - | - | - | - | 31 |
2015 | - | - | - | - | 31 |
2016 | - | - | - | - | 31 |
2017 | - | - | - | - | 31 |
2018 | - | - | - | - | 31 |
2019 | - | - | - | - | 31 |
2020 | - | - | - | - | 31 |
2021 | - | - | 3 | DC704, DC711, DC714 | 28 |
Przenumerowania
2018: | DC501-DC531->DC701-DC731 |
zdjęcia
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 501
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 502
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 503
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 504
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 505
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 506
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 507
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 508
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 509
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 510
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 511
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 512
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 513
.jpg)
.jpg)
DC 514
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 515
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 516
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 517
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 518
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 519
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 520
.jpg)
.jpg)
DC 521
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 522
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 523
.jpg)
DC 524
.jpg)
.jpg)
DC 525
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 527
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 528
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 529
.jpg)
.jpg)
DC 530
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
DC 531
.jpg)
DC 731
.jpg)
.jpg)
.jpg)
3429
legenda
xx 123 - zdjęcie pojazdu obecnie eksploatowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu testowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu któremu zmieniono numer taborowy
xx 123 - zdjęcie pojazdu wycofanego z eksploatacji
xx 123 - zdjęcie pojazdu historycznego
info
Opracowanie: Michał Smajdor
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne