» powrót
Man T4
![Man T4 Man T4](miniaturki/man_t4.jpg)
zobacz także:
dane techniczne
Producent | Man, Düwag |
Długość | 14100 mm |
Szerokość | 2350 mm |
Wysokość | 3000 mm |
Roztaw osi | 1800 mm |
Masa własna | 16500 kg |
Ilość miejsc | 98 |
Ilość miejsc siedzących | 29 |
Wysokość podłogi I/II/III/IV drzwi | 885/885/885/885 mm |
Moc ciągła silników | 2 x 95 kW |
Napięcie zasilania | 600 V |
Prędkość max. | 65 km/h |
stan inwentarzowy
Rok | Ilość sztuk wpisanych na stan | Pojazdy wpisane na stan | Ilość sztuk skreślonych ze stanu | Pojazdy skreślone ze stanu | Ilość sztuk na koniec roku |
1989 | 12 | 111-122 | - | - | 12 |
1990 | 3 | 107, 108, 110 | - | - | 15 |
1991 | 9 | 101-106, 109, 123, 124 | - | - | 24 |
1992 | - | - | 1 | 106 | 23 |
1993 | 2 | 106'', 124'' | 1 | 124 | 24 |
1994 | 1 | 126 | 2 | 109, 114 | 23 |
1995 | 4 | 125, 1271), 128, 129 | 3 | 101, 102, 104 | 24 |
1996 | - | - | - | - | 24 |
1997 | - | - | - | - | 24 |
1998 | - | - | 3 | 105, 111, 123 | 21 |
1999 | - | - | 4 | 103, 112, 120, 128 | 17 |
2000 | - | - | 5 | 107, 115, 121, 122, 126 | 12 |
2001 | - | - | 6 | 106'', 108, 117-119, 125 | 6 |
2002 | - | - | 5 | 110, 116, 124'', 1271), 129 | 1 |
2003 | - | - | - | - | 1 |
2004 | - | - | - | - | 1 |
2005 | - | - | 1 | 1502'' | 0 |
* - Zakupiony został dodatkowo 1 wóz o numerze #A46, który zachowano jako muzealny z numerem #220 (od 2005r.).
1) - Wagon historyczny Man T4 #127 (od 2002r.).
Przenumerowania
1996: | 113->1502''; |
rysunki
zdjęcia
![](tramwaje/gt128 (Custom).jpg)
101+501
![](tramwaje/gt129 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt130 (Custom).jpg)
102+502
![](tramwaje/gt131 (Custom).jpg)
103+517
![](tramwaje/gt132 (Custom).jpg)
104+504
![](tramwaje/gt133 (Custom).jpg)
105+505
![](tramwaje/gt334 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt335 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt134 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt135 (Custom).jpg)
106+506
![](tramwaje/gt336 (Custom).jpg)
107
![](tramwaje/gt136 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt137 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt138 (Custom).jpg)
107+507
![](tramwaje/gt139 (Custom).jpg)
108+508
![](tramwaje/gt331 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt332 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt333 (Custom).jpg)
110
![](tramwaje/gt140 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt415 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt416 (Custom).jpg)
110+510
![](tramwaje/gt141 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt142 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt143 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt144 (Custom).jpg)
111+511
![](tramwaje/gt145 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt146 (Custom).jpg)
112+512
![](tramwaje/gt147 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt148 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt149 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt150 (Custom).jpg)
113+513
![](tramwaje/gt151 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt152 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt153 (Custom).jpg)
115+515
![](tramwaje/gt331 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt332 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt333 (Custom).jpg)
116
![](tramwaje/gt154 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt155 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt156 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt157 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt417 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk2_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk2_03 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk2_04 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk2_06 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt10 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk2_02 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk2_12 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk2_09 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk2_01 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk2_08 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk2_11 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk2_05 (Custom).jpg)
116+516
![](tramwaje/gt158 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt159 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt160 (Custom).jpg)
117
![](tramwaje/gt161 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt163 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt162 (Custom).jpg)
117+517
![](tramwaje/gt166 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt164 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt165 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt471 (Custom).jpg)
118+518
![](tramwaje/gt408 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt409 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt410 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt411 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt412 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt168 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt170 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt167 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt171 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt169 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt337 (Custom).jpg)
119+519
![](tramwaje/gt172 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt173 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt174 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt171 (Custom).jpg)
120+520
![](tramwaje/gt413 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt414 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt177 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt175 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt176 (Custom).jpg)
121+521
![](tramwaje/gt178 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt179 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt180 (Custom).jpg)
122+522
![](tramwaje/gt181 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt182 (Custom).jpg)
124+524
![](tramwaje/gt183 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt184 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt185 (Custom).jpg)
125+525
![](tramwaje/gt186 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt187 (Custom).jpg)
126+509
![](tramwaje/gt100 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt101 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt109 (Custom).jpg)
127
![](tramwaje/gt188 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt32 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk12_10 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk26_06 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk26_07 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt407 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk112_03 (Custom).jpg)
127+527
![](tramwaje/gt189 (Custom).jpg)
128+528
![](tramwaje/gt190 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt472 (Custom).jpg)
129+529
![](tramwaje/gt255 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk14_08 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk14_10 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt101 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk51_26 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk51_38 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_14 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_16 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_18 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_20 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_22 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_23 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_24 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk52_25 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt521 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk58_01 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk58_02 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk58_03 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk58_04 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk58_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk58_06 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk58_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk58_08 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk58_09 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk58_10 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk58_11 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt589 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt590 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt704 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt705 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt706 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt707 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk87_25 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk87_26 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk87_88 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk112_04 (Custom).jpg)
220
![](tramwaje/gt193 (Custom).jpg)
![](tramwaje/gt194 (Custom).jpg)
1502+1503
zdjęcia wagonów T4 zakupionych z Norymbergi
legenda
xx 123 - zdjęcie pojazdu obecnie eksploatowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu testowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu któremu zmieniono numer taborowy
xx 123 - zdjęcie pojazdu wycofanego z eksploatacji
xx 123 - zdjęcie pojazdu historycznego
info
Opracowanie: Michał Smajdor
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990