» powrót
Man T4

zobacz także:
dane techniczne
Producent | Man, Düwag |
Długość | 14100 mm |
Szerokość | 2350 mm |
Wysokość | 3000 mm |
Roztaw osi | 1800 mm |
Masa własna | 16500 kg |
Ilość miejsc | 98 |
Ilość miejsc siedzących | 29 |
Wysokość podłogi I/II/III/IV drzwi | 885/885/885/885 mm |
Moc ciągła silników | 2 x 95 kW |
Napięcie zasilania | 600 V |
Prędkość max. | 65 km/h |
stan inwentarzowy
Rok | Ilość sztuk wpisanych na stan | Pojazdy wpisane na stan | Ilość sztuk skreślonych ze stanu | Pojazdy skreślone ze stanu | Ilość sztuk na koniec roku |
1989 | 12 | 111-122 | - | - | 12 |
1990 | 3 | 107, 108, 110 | - | - | 15 |
1991 | 9 | 101-106, 109, 123, 124 | - | - | 24 |
1992 | - | - | 1 | 106 | 23 |
1993 | 2 | 106'', 124'' | 1 | 124 | 24 |
1994 | 1 | 126 | 2 | 109, 114 | 23 |
1995 | 4 | 125, 1271), 128, 129 | 3 | 101, 102, 104 | 24 |
1996 | - | - | - | - | 24 |
1997 | - | - | - | - | 24 |
1998 | - | - | 3 | 105, 111, 123 | 21 |
1999 | - | - | 4 | 103, 112, 120, 128 | 17 |
2000 | - | - | 5 | 107, 115, 121, 122, 126 | 12 |
2001 | - | - | 6 | 106'', 108, 117-119, 125 | 6 |
2002 | - | - | 5 | 110, 116, 124'', 1271), 129 | 1 |
2003 | - | - | - | - | 1 |
2004 | - | - | - | - | 1 |
2005 | - | - | 1 | 1502'' | 0 |
* - Zakupiony został dodatkowo 1 wóz o numerze #A46, który zachowano jako muzealny z numerem #220 (od 2005r.).
1) - Wagon historyczny Man T4 #127 (od 2002r.).
Przenumerowania
1996: | 113->1502''; |
rysunki
zdjęcia
.jpg)
101+501
.jpg)
.jpg)
102+502
.jpg)
103+517
.jpg)
104+504
.jpg)
105+505
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
106+506
.jpg)
107
.jpg)
.jpg)
.jpg)
107+507
.jpg)
108+508
.jpg)
.jpg)
.jpg)
110
.jpg)
.jpg)
.jpg)
110+510
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
111+511
.jpg)
.jpg)
112+512
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
113+513
.jpg)
.jpg)
.jpg)
115+515
.jpg)
.jpg)
.jpg)
116
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
116+516
.jpg)
.jpg)
.jpg)
117
.jpg)
.jpg)
.jpg)
117+517
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
118+518
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
119+519
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
120+520
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
121+521
.jpg)
.jpg)
.jpg)
122+522
.jpg)
.jpg)
124+524
.jpg)
.jpg)
.jpg)
125+525
.jpg)
.jpg)
126+509
.jpg)
.jpg)
.jpg)
127
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
127+527
.jpg)
128+528
.jpg)
.jpg)
129+529
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
220
.jpg)
.jpg)
1502+1503
zdjęcia wagonów T4 zakupionych z Norymbergi
legenda
xx 123 - zdjęcie pojazdu obecnie eksploatowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu testowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu któremu zmieniono numer taborowy
xx 123 - zdjęcie pojazdu wycofanego z eksploatacji
xx 123 - zdjęcie pojazdu historycznego
info
Opracowanie: Michał Smajdor
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990