» powrót
Konstal 105NaD
![Konstal 105NaD Konstal 105NaD](miniaturki/konstal_105nad.jpg)
zobacz także:
dane techniczne
Producent | Chorzowska Wytwórnia Konstrukcji Stalowych "Konstal" |
Przebudowa | MPK Kraków |
Długość | 13500 mm |
Szerokość | 2400 mm |
Wysokość | 3060 mm |
Roztaw osi | 1900 mm |
Masa własna | 16800 kg |
Ilość miejsc | 145 |
Ilość miejsc siedzących | 20 |
Wysokość podłogi I/II/III/IV drzwi | 910/910/910/910 mm |
stan inwentarzowy
Rok | Ilość sztuk wpisanych na stan | Pojazdy wpisane na stan | Ilość sztuk skreślonych ze stanu | Pojazdy skreślone ze stanu | Ilość sztuk na koniec roku |
1996 | 1 | 467 | - | - | 1 |
1997 | 1 | 397'' | - | - | 2 |
1998 | 1 | 462'' | - | - | 3 |
1999 | - | - | - | - | 3 |
2000 | - | - | - | - | 3 |
2001 | - | - | - | - | 3 |
2002 | - | - | - | - | 3 |
2003 | - | - | - | - | 3 |
2004 | - | - | - | - | 3 |
2005 | - | - | 1 | 467 | 2 |
2006 | 2 | 877, 882 | 1 | 704'' | 3 |
2007 | 4 | 420'', 807, 933'', 944'' | - | 462'' | 6 |
2008 | 2 | 407'', 938'' | - | - | 8 |
2009 | 3 | 403'', 405'', 406'' | - | - | 11 |
2010 | 1 | 940 | - | - | 12 |
2011 | - | - | - | - | 12 |
2012 | - | - | - | - | 12 |
2013 | - | - | - | - | 12 |
2014 | - | - | - | - | 12 |
2015 | - | - | - | - | 12 |
2016 | - | - | - | - | 12 |
2017 | - | - | - | - | 12 |
2018 | - | - | - | - | 12 |
2019 | - | - | - | - | 12 |
2020 | - | - | 1 | HZ254 | 11 |
2021 | - | - | - | - | 11 |
Wagony wyprodukowane jako 105N lub 105Na, następnie przebudowane na typ 105NaD.
Przenumerowania
2005: | 397''->704''; |
2009: | 882->471''; |
2012: | 807->455'''; |
2015: |
403''->HZ247; 405''->HZ257; 406''->HZ254; 407''->HZ260; 420''->HZ263; 455'''->HZ251; 471''->HZ249; 877->RZ243; 933''->RZ233; 938''->RZ239; 940->RZ236; 944''->RZ245; |
zdjęcia MPK Kraków
![](tramwaje/Na1045 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1156 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1207 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1330 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1237 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1498 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1494 (Custom).jpg)
402''+403''
![](tramwaje/Na1046 (Custom).jpg)
403''
![](tramwaje/Na1495 (Custom).jpg)
405''
![](tramwaje/Na1496 (Custom).jpg)
406''
![](tramwaje/Na925 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1147 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1429 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1430 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1499 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1512 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1513 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1532 (Custom).jpg)
408''+409''+406''
![](tramwaje/Na1500 (Custom).jpg)
415'''+419''+420''
![](tramwaje/Na1233 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1501 (Custom).jpg)
416''''+419''+420''
![](tramwaje/Na1149 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1096 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1395 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1536 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1537 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1434 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1502 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1517 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1518 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1531 (Custom).jpg)
445''+446''+405''
![](tramwaje/Na1393 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1503 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1385 (Custom).jpg)
447''+448''+407''
![](tramwaje/Na1504 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1459 (Custom).jpg)
454'''+455'''
![](tramwaje/Na114 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na188 (Custom).jpg)
461+462
![](tramwaje/Na1003 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1166 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1394 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1336 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1415 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1460 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1505 (Custom).jpg)
470''+471''
![](tramwaje/Na1497 (Custom).jpg)
471''
![](tramwaje/Na607 (Custom).jpg)
804+807
![](tramwaje/Na749 (Custom).jpg)
807
![](tramwaje/Na837 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na862 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na976 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1028 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1030 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1190 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1392 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1239 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1506 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1473 (Custom).jpg)
876+877
![](tramwaje/Na742 (Custom).jpg)
877
![](tramwaje/Na1197 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1101 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1418 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1507 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1508 (Custom).jpg)
929+930+933''
![](tramwaje/Na614 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na643 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na690 (Custom).jpg)
932''+933''
![](tramwaje/Na1163 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1099 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1390 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1231 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1402 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1340 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1443 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1509 (Custom).jpg)
932''+939+940
![](tramwaje/Na981 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1241 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1444 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1510 (Custom).jpg)
936''+937''+938''
![](tramwaje/Na613 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1120 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1264 (Custom).jpg)
![](tramwaje/Na1511 (Custom).jpg)
943''+944''
zdjęcia ex. krakowskich wagonów typu 105NaD w GOP-ie
legenda
xx 123 - zdjęcie pojazdu obecnie eksploatowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu testowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu któremu zmieniono numer taborowy
xx 123 - zdjęcie pojazdu wycofanego z eksploatacji
xx 123 - zdjęcie pojazdu historycznego
info
Opracowanie: Michał Smajdor
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne