» powrót
Rotax E6
Numeracje pojazdów (4906-4945)
Numer | Poprzedni numer | Kolejny numer | VIN | Rok prod. | Uwagi |
4926 (2008-2009) | 4926 (Wiedeń) | - | A 606 005 | 1981 | Pierwszy wagon typu E6 w Krakowie; Zakupiony od Wiener Linien (2008); Pozostawione numery taborowe z Wiednia; Wprowadzony do ruchu jako E6 05.07.2008; Przebudowany na EU8N #3012 (2009) |
4928 (2009-2011) | 4928 (Wiedeń) | - | A 606 007 | 1982 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Eksploatowany jako holownik (2009-2011); Przebudowany na EU8N #3037 (2011) |
4936 (2009-2010) | 4936 (Wiedeń) | - | A 645 002 | 1984 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Eksploatowany jako holownik (2009-2010); Przebudowany na EU8N #3036 (2011) |
- | 4901 (Wiedeń) 4901 (Utrecht) | - | - | 1979 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2012); Przebudowany na EU8N #3011 (2012) |
- | 4902 (Wiedeń) | - | - | 1979 | Zakupiony od Wiener Linien (2010); Przebudowany na EU8N #3029 (2011) |
- | 4903 (Wiedeń) | - | - | 1979 | Zakupiony od Wiener Linien (2010); Przebudowany na EU8N #3035 (2011) |
- | 4905 (Wiedeń) 4905 (Utrecht) | - | - | 1980 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2014); Przebudowany na EU8N #HL440 (2016) |
- | 4906 (Wiedeń) | - | - | 1980 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3016 (2010) |
- | 4907 (Wiedeń) | - | - | 1980 | Zakupiony od Wiener Linien (2010); Przebudowany na EU8N #3024 (2011) |
- | 4908 (Wiedeń) | - | - | 1980 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3023 (2011) |
- | 4909 (Wiedeń) 4909 (Utrecht) | - | - | 1980 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2013); Przebudowany na EU8N #3006 (2014) |
- | 4910 (Wiedeń) | - | - | 1980 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3034 (2011) |
- | 4911 (Wiedeń) | - | - | 1980 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3019 (2010) |
- | 4913 (Wiedeń) 4913 (Utrecht) | - | - | 1980 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2013); Przebudowany na EU8N #3008 (2014) |
- | 4914 (Wiedeń) | - | - | 1980 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3021 (2011) |
- | 4915 (Wiedeń) | - | - | 1980 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); na części |
- | 4916 (Wiedeń) 4916 (Utrecht) | - | A 935 005 | 1980 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2014); Przebudowany na EU8N #3005 (2015) |
- | 4917 (Wiedeń) 4917 (Utrecht) | - | - | 1980 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2013); Przebudowany na EU8N |
- | 4918 (Wiedeń) | - | A 935 007 | 1980 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3027 (2011) |
- | 4919 (Wiedeń) | - | - | 1981 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3022 (2011) |
- | 4921 (Wiedeń) | - | - | 1981 | Zakupiony od Wiener Linien (2010); Przebudowany na EU8N #3031 (2011) |
- | 4922 (Wiedeń) | - | - | 1981 | Zakupiony od Wiener Linien (2010); Przebudowany na EU8N #3032 (2011) |
- | 4923 (Wiedeń) | - | A 606 002 | 1981 | Zakupiony od Wiener Linien (2010); Przebudowany na EU8N #3028 (2011) |
- | 4924 (Wiedeń) | - | A 606 003 | 1981 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3033 (2011) |
- | 4925 (Wiedeń) 4925 (Utrecht) | - | - | 1981 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2014); Przebudowany na EU8N #HL436 (2016) |
- | 4927 (Wiedeń) | - | A 606 006 | 1982 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3013 (2010) |
- | 4929 (Wiedeń) 4929 (Utrecht) | - | A 624 003 | 1982 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2014); Przebudowany na EU8N #HL434 (2015) |
- | 4930 (Wiedeń) | - | - | 1982 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3018 (2010) |
- | 4932 (Wiedeń) 4932 (Utrecht) | - | - | 1982 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2010); na części |
- | 4933 (Wiedeń) | - | - | 1983 | Zakupiony od Wiener Linien (2010); Przebudowany na EU8N #3020 (2010) |
- | 4934 (Wiedeń) | - | - | 1983 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3015 (2010) |
- | 4935 (Wiedeń) | - | - | 1984 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3014 (2010) |
- | 4938 (Wiedeń) 4938 (Utrecht) | - | - | 1984 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2013); Przebudowany na EU8N #3009 (2014) |
- | 4939 (Wiedeń) | - | A 655 002 | 1984 | Zakupiony od Wiener Linien (2010); Przebudowany na EU8N #3030 (2011) |
- | 4940 (Wiedeń) 4940 (Utrecht) | - | - | 1984 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2013); Przebudowany na EU8N #3010 (2014) |
- | 4941 (Wiedeń) 4941 (Utrecht) | - | A 655 004 | 1984 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2013); Przebudowany na EU8N #HL435 (2015) |
- | 4942 (Wiedeń) | - | A 655 005 | 1984 | Zakupiony od Wiener Linien (2009); Przebudowany na EU8N #3017 (2010) |
- | 4943 (Wiedeń) 4943 (Utrecht) | - | - | 1984 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2014); Przebudowany na EU8N #HL438 (2016) |
- | 4944 (Wiedeń) | - | A 655 007 | 1984 | Zakupiony od Wiener Linien (2010); Przebudowany na EU8N #3025 (2011) |
- | 4945 (Wiedeń) | - | A 655 008 | 1984 | Zakupiony od Wiener Linien (2010); Przebudowany na EU8N #3026 (2011) |
- | 4946 (Wiedeń) 4946 (Utrecht) | - | - | 1990 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2013); Przebudowany na EU8N #3007 (2014) |
- | 4948 (Wiedeń) 4948 (Utrecht) | - | - | 1990 | Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2014); Przebudowany na EU8N #HL439 (2016) |
legenda
xx 123 |
xx 123 |
xx 123 |
info
Opracowanie: Michał Smajdor
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne