Rotax c6
Numeracje pojazdów (1903-1931)

NumerPoprzedni numerKolejny numerVINRok prod.Uwagi
-1901 (Wiedeń)
1901 (Utrecht)
--1979Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2012);
Wykorzystany na części do budowy EU8N #3011 (2012)
-1903 (Wiedeń)--1980Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N #3015 (2010)
-1904 (Wiedeń)--1980Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1905 (Wiedeń)--1980Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1907 (Wiedeń)--1980Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N #3013 (2010)
-1908 (Wiedeń)--1980Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1909 (Wiedeń)--1980Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1911 (Wiedeń)--1981Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N #3013 (2010)
-1912 (Wiedeń)--1981Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1913 (Wiedeń)--1981Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1914 (Wiedeń)--1981Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1915 (Wiedeń)--1981Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1916 (Wiedeń)--1981Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1917 (Wiedeń)--1981Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N #3019 (2010)
-1918 (Wiedeń)--1981Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1919 (Wiedeń)--1982Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N #3014 (2010)
-1920 (Wiedeń)--1982Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1921 (Wiedeń)--1982Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1922 (Wiedeń)--1982Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1923 (Wiedeń)--1983Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1924 (Wiedeń)--1983Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1925 (Wiedeń)--1983Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1926 (Wiedeń)--1983Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1927 (Wiedeń)--1983Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N #3016 (2010)
-1928 (Wiedeń)--1983Pierwszy wagon typu c6 w Krakowie;
Zakupiony od Wiener Linien (2008);
Wykorzystany na części do budowy EU8N #3012 (2009)
-1930 (Wiedeń)--1983Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N #3017 (2010)
-1931 (Wiedeń)--1988Zakupiony od Wiener Linien (2009);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1932 (Wiedeń)
1932 (Utrecht)
--1988Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2013)
-1934 (Wiedeń)
1934 (Utrecht)
--1988Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2012);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1939 (Wiedeń)
1939 (Utrecht)
--1988Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2013)
-1940 (Wiedeń)
1940 (Utrecht)
--1990Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2013)
-1942 (Wiedeń)
1942 (Utrecht)
--1990Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2012);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1945 (Wiedeń)
1945 (Utrecht)
--1990Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2012);
Wykorzystany na części do budowy EU8N
-1946 (Wiedeń)
1946 (Utrecht)
--1990Zakupiony od Connexxion Holding N.V. (2013)

legenda

xx 123
Pojazd obecnie eksploatowany

xx 123
Zmiana numeru taborowego, sprzedaż, kasacja, ... - szczegóły dotyczące pojazdu w rubryce "Uwagi"

xx 123
Pojazd historyczny

info

Opracowanie: Michał Smajdor

Źródła:
» Notatki i obserwacje własne