linie tramwajowe wspomagające 4bis-22bis; D

TrasaOkres kursowaniaUwagi

4bis

Plac Centralny - Walcownia1970-1971Zmiana numeru z 16 (1970);
Zmiana numeru na 16 (1971)


5bis

Rondo - Nowa Huta1957-1958Linia kursuje w godzinach szczytu
Plac Centralny - Wzgórza Krzesławickie1968-1969Zmiana numeru z D (1968);
Linia kursuje w godzinach szczytu;
Likwidacja linii (1969)


8bis

Borek Fałęcki - Bronowice1952-1953Likwidacja linii (1953)


10bis

Rondo - Plac Wolnica1956-1958Linia kursuje przez ul. Lubicz;
Zawieszenie linii (1958)
Rondo - Plac Wolnica1958-1958Reaktywacja linii (1958);
Linia kursuje przez ul. Grzegórzecką
Rondo - Plac Wolnica1958-1960Linia kursuje przez ul. Lubicz;
Likwidacja linii (1960)


13bis

Dworzec Towarowy - Plac Wolnica1958-1959Zmiana numeru na 19 (1959)


14bis

Bieńczyce - Plac Centralny1960-1960Końcówka Bieńczyce na alei Rewolucji Październikowej, na wysokości osiedla Teatralnego;
Likwidacja linii (1960)
os. Piastów - Kopiec Wandy1977-1978-
os. Piastów - Cementownia1977-1978Kurs wariantowy


15bis

Plac Centralny - Koksochemia1957-1958Likwidacja linii (1958)


16bis

Klasztorna - Plac Centralny1960-1960Likwidacja linii (1960)


20bis

Mistrzejowice - Plac Centralny1977-1977Likwidacja linii (1977)


22bis

Dąbie - Most Grunwaldzki1971-1975Likwidacja linii (1975)


D

Plac Centralny - Koksochemia1956-1957Likwidacja linii (1957)
Plac Centralny - Koksochemia1958-1958Reaktywacja linii (1958);
Likwidacja linii (1958)
Plac Centralny - Walcownia1962-1965Likwidacja linii (1965)
Plac Centralny - Walcownia1967-1967Reaktywacja linii (1967)
Plac Centralny - Wzgórza Krzesławickie1967-1968Zmiana numeru na 5bis (1968)
Wzgórza Krzesławickie - Cementownia1969-1971Zmiana numeru na 23 (1971)