» powrót
linie autobusowe miejskie 140-149
Trasa | Okres kursowania | Uwagi |
140
Nowy Kleparz - os. XXX-Lecia PRL | 1972-1974 | Likwidacja linii (1974) |
Dworzec Główny - Azory Tunel | 1976-1977 | Zmiana numeru z 130bis (1976) |
Dworzec Główny - Azory | 1977-1981 | Likwidacja linii (1981) |
Rondo Grunwaldzkie - os. Ruczaj-Zaborze | 1986-1989 | - |
Rondo Grunwaldzkie - Zakrzówek | 1989-1989 | Likwidacja linii (1989) |
Nowy Kleparz - Radzikowskiego Osiedle | 2017-...... | - |
141
Łagiewniki - os. Kliny | 1972-1974 | Zmiana numeru z 101bis (1972) |
Borek Fałęcki - os. Kliny | 1974-2004 | Zawieszenie kursowania (2004) |
Borek Fałęcki - os. Kliny | 2004-2012 | Likwidacja linii (2012) |
Pleszów - Przylasek Rusiecki | 2014-...... | Linia powstała po podziale linii 146 na linię 141 (Pleszów – Przylasek Rusiecki) i 181 (leszów – Kujawy) (2014); |
142
C.A. HIL - os. Na Stoku | 1975-1985 | Zmiana numeru z 122bis (1975); Pętla os. Na Stoku przy skrzyżowaniu ulic Architektów i Poległych w Krzesławicach |
os. Dywizjonu 303 - os. Na Stoku | 1985-1990 | - |
Mistrzejowice - os. Na Stoku | 1990-1992 | - |
Prądnik Czerwony - os. Na Stoku | 1992-2002 | - |
Prądnik Czerwony - os. Na Stoku | 2002-2012 | Pętla os. Na Stoku przy skrzyżowaniu ulic Architektów i Petofiego |
Czyżyny Dworzec - os. Na Stoku | 2012-...... | - |
Cmentarz Batowice - os. Na Stoku | 2014-...... | Kurs wariantowy w soboty i święta |
143
Malborska - Bieżanów | 1973-1982 | Pętla Bieżanów przy skrzyżowaniu ulic Bieżanowskiej i Stacyjnej |
Płaszów Dworzec PKP - Bieżanów | 1982-1982 | - |
Plac Bohaterów Getta - Bieżanów | 1982-1993 | - |
Plac Bohaterów Getta - Bieżanów | 1993-1999 | Pętla Bieżanów przy przystanku kolejowym Kokotów |
Dworzec Płaszów - Bieżanów | 1999-2012 | - |
Powstańców Wielkopolskich - Bieżanów | 2012-...... | - |
144
Szujskiego - os. XXX-Lecia PRL | 1974-1974 | - |
Plac Hanki Sawickiej - os. XXX-Lecia PRL | 1974-1975 | - |
os. Podwawelskie - os. XXX-Lecia PRL | 1975-1975 | Pętla os. Podwawelskie na ulicy Wierzbowiej |
os. Podwawelskie - os. XXX-Lecia PRL | 1975-1976 | Pętla os. Podwawelskie przy skrzyżowaniu ulic Dworskiej, Twardowskiego i Kapelanka |
os. Podwawelskie - Azory | 1976-1977 | - |
os. Podwawelskie - os. XXX-Lecia PRL | 1977-1981 | - |
Czarnowiejska - os. XXX-Lecia PRL | 1981-1981 | - |
Rondo Grunwaldzkie - os. XXX-Lecia PRL | 1981-1982 | - |
Rondo Grunwaldzkie - Piaszczysta | 1982-1990 | - |
Piaski Wielkie - Piaszczysta | 1990-1993 | - |
Kurdwanów - Piaszczysta | 1993-1995 | - |
Piaski Wielkie - Piaszczysta | 1995-1996 | - |
Kurdwanów - Piaszczysta | 1996-1999 | Zmiana nazwy końcówki Piaszczysta na Prądnik Biały (1998) |
Kurdwanów - Prądnik Biały | 1999-2000 | - |
Kurdwanów Pętla - Prądnik Biały | 2000-2002 | Likwidacja linii (2002) |
Rżąka - Prądnik Biały | 2003-...... | Zmiana numeru z 444 (2003) |
145
Borek Fałęcki - Opatkowice | 1974-1983 | Zmiana numeru na 255 (1983) |
Borek Fałęcki - Golkowice | 1987-2003 | Zawieszenie kursowania (2003) |
Borek Fałęcki - Golkowice | 2003-2017 | Likwidacja linii (2017) |
146
Kujawy - Przylasek Rusiecki | 1976-2014 | Podział linii na linię 141 (Pleszów – Przylasek Rusiecki) i 181 (Pleszów – Kujawy) (2014); |
147
Borek Fałęcki - Pułkownika Dąbka | 1983-1995 | Zmiana numeru z E (1983) |
Rynek Podgórski - Pułkownika Dąbka | 1995-1997 | Likwidacja linii (1997) |
Nowy Kleparz - Węgrzce Starostwo Powiatowe | 2005-2008 | Zmiana numeru na 246 (2008) |
148
Plac Centralny - Płaszów Bazy | 1972-1991 | - |
Plac Centralny - FADOM | 1974-1976 | Kurs wariantowy |
Plac Centralny - Pułkownika Dąbka | 1991-2002 | - |
Mistrzejowice - Pułkownika Dąbka | 2002-2003 | Zmiana nazwy końcówki Pułkownika Dąbka na Biskupińska (2003) |
Mistrzejowice - Biskupińska | 2003-2005 | - |
Czyżyny Dworzec - Biskupińska | 2005-2009 | Likwidacja linii (2009) |
Szpital Rydygiera - Dworzec Główny Wschód | 2011-2011 | Zmiana numeru z 425 (2011) |
Szpital Rydygiera - Krakowska Akademia | 2011-2012 | Likwidacja linii (2012) |
149
Al. Przyjaźni - Jagiełły | 1984-1985 | - |
C.A. HIL - Jagiełły | 1985-1989 | - |
C.A. HIL - Mistrzejowice | 1989-1989 | - |
C.A. HIL - Zajezdnia Bieńczyce | 1989-1990 | Zmiana nazwy końcówki Centrum Administracyjne Huty im. Lenina na Centrum Administracyjne Huty im. T. Sendzimira (1990) |
C.A. HTS - Zajezdnia Bieńczyce | 1990-1998 | - |
Zajezdnia Bieńczyce - Zajezdnia Bieńczyce | 1998-1999 | - |
Os. Zielone - Zajezdnia Bieńczyce | 1999-2006 | Zawieszenie kursowania (2006) |
Os. Zielone - Kombinat | 2007-2012 | Likwidacja linii (2012) |