KMKE PN1
Numeracje pojazdów (501-520)

NumerPoprzedni numerKolejny numerVINRok prod.Uwagi
501
(1912/14-?)
-?-1912/14wagon adoptowany na silnikowy w latach 1928/36
502
(1912/14-1936)
-70 (1936-1966)
264 (1966-1968)
-1912/14wagon adoptowany na silnikowy (70) w latach 1935/36
503
(1912/14-?)
-?-1912/14wagon adoptowany na silnikowy w latach 1928/36
504
(1912/14-?)
-?-1912/14wagon adoptowany na silnikowy w latach 1928/36
505
(1912/14-?)
-?-1912/14wagon adoptowany na silnikowy w latach 1928/36
506
(1912/14-1935)
-69 (1935-1964)-1912/14wagon adoptowany na silnikowy (69) w latach 1935/36
507
(1914-1966)
-700 (1966-1968)-1914-
508
(1914-1966)
-699 (1966-1968)
817 (1966-1970)
-1914-
509
(1915-1966)
-698 (1966-1968)
816 (1968-1969)
-1915-
510
(1915-1966)
-697 (1966-1968)
815 (1968-1969)
-1915-
511
(1917-1966)
-696 (1966-1968)-1917-
512
(?-1961)
---?-
513
(1917-1966)
-695 (1966-1968)
814 (1968-1970)
-1917-
514
(1918-1966)
-694 (1966-1968)
813 (1968-1969)
-1918-
515
(1918-1966)
-693 (1966-1968)-1918-
516
(1919-1966)
-692 (1966-1968)
812 (1968-1970)
-1919-
517
(1917-1962)
---1917-
518
(1920-1966)
-691 (1966-1968)-1920-
519
(1920-1966)
-690 (1966-1968)
811 (1968-1969)
-1920-

legenda

xx 123
Pojazd obecnie eksploatowany

xx 123
Zmiana numeru taborowego, sprzedaż, kasacja, ... - szczegóły dotyczące pojazdu w rubryce "Uwagi"

xx 123
Pojazd historyczny

info

Opracowanie: Michał Smajdor

Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990