» powrót
Gottfried Linder Tw (SN4)
Numeracje pojazdów (150-153)
Numer | Poprzedni numer | Kolejny numer | VIN | Rok prod. | Uwagi |
150 (1942-1959) | 1 (Eberswalde) 547 (1941-1942) | - | - | 1910 | Dostawa z miasta Eberswalde (1941); Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941); Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym; Kasacja (1959) |
151 (1942-1959) (2015-......) | 2 (Eberswalde) 548 (1941-1942) | - | - | 1910 | Dostawa z miasta Eberswalde (1941); Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941); Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym; Wycofany z ruchu (1959); Odbudowa na historyczny (2015); |
152 (1942-1959) | 3 (Eberswalde) 549 (1941-1942) | - | - | 1910 | Dostawa z miasta Eberswalde (1941); Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941); Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym; Kasacja (1959) |
153 (1942-1972) | 4 (Eberswalde) 550 (1941-1942) | - | - | 1910 | Dostawa z miasta Eberswalde (1941); Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941); Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym; Kasacja (1972) |
Gottfried Linder Tw (SN4)
Numeracje pojazdów (547-550)
Numer | Poprzedni numer | Kolejny numer | VIN | Rok prod. | Uwagi |
547 (1941-1942) | 1 (Eberswalde) | 150 (1942-1959) | - | 1910 | Dostawa z miasta Eberswalde (1941); Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941); Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym; Kasacja (1959) |
548 (1941-1942) | 2 (Eberswalde) | 151 (1942-1959) 151 (2015-......) | - | 1910 | Dostawa z miasta Eberswalde (1941); Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941); Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym; Wycofany z ruchu (1959); Odbudowa na historyczny (2015); |
549 (1941-1942) | 3 (Eberswalde) | 152 (1942-1959) | - | 1910 | Dostawa z miasta Eberswalde (1941); Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941); Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym; Kasacja (1959) |
550 (1941-1942) | 4 (Eberswalde) | 153 (1942-1972) | - | 1910 | Dostawa z miasta Eberswalde (1941); Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941); Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym; Kasacja (1972) |
legenda
xx 123 |
xx 123 |
xx 123 |
info
Opracowanie: Michał Smajdor
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990,
» Krakowskie Tramwaje, Jacek Kołodziej, Rybnik 2010
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990,
» Krakowskie Tramwaje, Jacek Kołodziej, Rybnik 2010