Gottfried Linder Tw (SN4)
Numeracje pojazdów (150-153)

NumerPoprzedni numerKolejny numerVINRok prod.Uwagi
150
(1942-1959)
1 (Eberswalde)
547 (1941-1942)
--1910Dostawa z miasta Eberswalde (1941);
Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941);
Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym;
Kasacja (1959)
151
(1942-1959)
(2015-......)
2 (Eberswalde)
548 (1941-1942)
--1910Dostawa z miasta Eberswalde (1941);
Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941);
Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym;
Wycofany z ruchu (1959);
Odbudowa na historyczny (2015);
152
(1942-1959)
3 (Eberswalde)
549 (1941-1942)
--1910Dostawa z miasta Eberswalde (1941);
Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941);
Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym;
Kasacja (1959)
153
(1942-1972)
4 (Eberswalde)
550 (1941-1942)
--1910Dostawa z miasta Eberswalde (1941);
Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941);
Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym;
Kasacja (1972)

Gottfried Linder Tw (SN4)
Numeracje pojazdów (547-550)

NumerPoprzedni numerKolejny numerVINRok prod.Uwagi
547
(1941-1942)
1 (Eberswalde)150 (1942-1959)-1910Dostawa z miasta Eberswalde (1941);
Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941);
Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym;
Kasacja (1959)
548
(1941-1942)
2 (Eberswalde)151 (1942-1959)
151 (2015-......)
-1910Dostawa z miasta Eberswalde (1941);
Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941);
Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym;
Wycofany z ruchu (1959);
Odbudowa na historyczny (2015);
549
(1941-1942)
3 (Eberswalde)152 (1942-1959)-1910Dostawa z miasta Eberswalde (1941);
Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941);
Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym;
Kasacja (1959)
550
(1941-1942)
4 (Eberswalde)153 (1942-1972)-1910Dostawa z miasta Eberswalde (1941);
Wprowadzony do ruchu jako doczepny (1941);
Po remoncie kursował jako silnikowy z nowym numerem taborowym;
Kasacja (1972)

legenda

xx 123
Pojazd obecnie eksploatowany

xx 123
Zmiana numeru taborowego, sprzedaż, kasacja, ... - szczegóły dotyczące pojazdu w rubryce "Uwagi"

xx 123
Pojazd historyczny

info

Opracowanie: Michał Smajdor

Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1987,
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 1, Rok 1990,
» Krakowskie Tramwaje, Jacek Kołodziej, Rybnik 2010