» powrót
Federal Six (Orlicki) A6, Federal Six (Orlicki) 3G6
dane techniczne
. | Federal Six A6 | Federal Six 3G6 |
Producent podwozia | Federal Truck Motor Company | |
Producent nadwozia | Pierwsza Wytwórnia Autokaroserii i Powozów Orlicki i S-ka | |
Długość | 7100-7860 mm | 9000 mm |
Szerokość | 2100-2250 mm | 2300 mm |
Wysokość | b.d. | b.d. |
Roztaw osi | 4470-4500 mm | 5880 mm |
Masa własna | 3400-4000 kg | 6400 kg |
Ilość miejsc siedzących | 26 | 33 |
Silnik | Federal-Six T7W | Federal-Six 3G6 |
Skrzynia biegów | mechaniczna, 4 przekładnie + wsteczny | |
Prędkość max. | b.d. |
zdjęcia
zdjęcia ze zbiorów Narodowego Archiwum Cyfrowego
legenda
xx 123 - zdjęcie pojazdu obecnie eksploatowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu testowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu któremu zmieniono numer taborowy
xx 123 - zdjęcie pojazdu wycofanego z eksploatacji
xx 123 - zdjęcie pojazdu historycznego
info
Opracowanie: Michał Smajdor
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1988,
» Krakowski Autobus - w 75 lecie uruchomienia stałych linii autobusowych w Krakowie, Waldemar Brzoskwinia, Jacek Kołodziej, Muzeum Inżynierii Miejskiej 2002
» Komunikacja Autobusowa w Krakowie 1927-2007, praca zbiorowa pod redakcją Jacka Kołodzieja, Kraków 2007
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne
» Materiały i studia sekcji historycznej MPK Kraków, Nr 2, Rok 1988,
» Krakowski Autobus - w 75 lecie uruchomienia stałych linii autobusowych w Krakowie, Waldemar Brzoskwinia, Jacek Kołodziej, Muzeum Inżynierii Miejskiej 2002
» Komunikacja Autobusowa w Krakowie 1927-2007, praca zbiorowa pod redakcją Jacka Kołodzieja, Kraków 2007