» powrót
Bombardier Ngt8
![Bombardier Ngt8 Bombardier Ngt8](miniaturki/bombardier_ngt8.jpg)
zobacz także:
dane techniczne
Producent | Bombardier Transportation |
Długość | 32000 mm |
Szerokość | 2400 mm |
Wysokość | 3455 mm |
Roztaw osi | 1800 mm |
Masa własna | b.d. kg |
Ilość miejsc | 224 |
Ilość miejsc siedzących | 77 |
Wys. podłogi w części niskopodłogowej | 360 mm |
Udział procentowy niskiej podłogi | 100% |
Moc ciągła silników | 500 kW |
Napięcie zasilania | 600 V |
Prędkość max. | 80 km/h |
stan inwentarzowy
Rok | Ilość sztuk wpisanych na stan | Pojazdy wpisane na stan | Ilość sztuk skreślonych ze stanu | Pojazdy skreślone ze stanu | Ilość sztuk na koniec roku |
2012 | 14 | 2051-2064 | - | - | 14 |
2013 | 10 | 2065-2074 | - | - | 24 |
Przenumerowania
2015: | 2051-2074->RY801-RY824; |
zdjęcia
![](tramwaje/ngt282 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt283 (Custom).jpg)
2051 (wizualizacja)
![](tramwaje/ngt306 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt307 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt308 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt309 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt310 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt312 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt316 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt419 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt428 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt352 (Custom).jpg)
2051
![](tramwaje/ngt318 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt339 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt443 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt448 (Custom).jpg)
2052
![](tramwaje/ngt338 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt322 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt424 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt370 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt353 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt432 (Custom).jpg)
2053
![](tramwaje/eu87 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt315 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt323 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt354 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt426 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt355 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt374 (Custom).jpg)
2054
![](imprezy/mpk67_09 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk67_10 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk67_11 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk67_12 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk67_13 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk67_14 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk67_15 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt321 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt324 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt392 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt433 (Custom).jpg)
2055
![](tramwaje/ngt375 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt376 (Custom).jpg)
2056
![](tramwaje/ngt319 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt342 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt325 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt326 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt418 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt421 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt377 (Custom).jpg)
2057
![](tramwaje/ngt341 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt434 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt444 (Custom).jpg)
2058
![](tramwaje/ngt343 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt344 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt422 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt427 (Custom).jpg)
2059
![](imprezy/mpk70_03 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt313 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt413 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt378 (Custom).jpg)
2060
![](tramwaje/ngt345 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt435 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt446 (Custom).jpg)
2061
![](tramwaje/ngt327 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt320 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt351 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt379 (Custom).jpg)
2062
![](tramwaje/ngt311 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt314 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt380 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt436 (Custom).jpg)
2063
![](tramwaje/ngt346 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt416 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt423 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt381 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt437 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt445 (Custom).jpg)
2064
![](tramwaje/ngt336 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt328 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt329 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt420 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt431 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt382 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt438 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt447 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt449 (Custom).jpg)
2065
![](tramwaje/ngt383 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt384 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt439 (Custom).jpg)
2066
![](tramwaje/ngt337 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt317 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt340 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt425 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt440 (Custom).jpg)
2067
![](tramwaje/ngt335 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt385 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt441 (Custom).jpg)
2068
![](tramwaje/ngt330 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt414 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt386 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt393 (Custom).jpg)
2069
![](tramwaje/ngt331 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt333 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt387 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt390 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt391 (Custom).jpg)
2070
![](tramwaje/ngt347 (Custom).jpg)
2071
![](tramwaje/ngt334 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt332 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt371 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt388 (Custom).jpg)
2072
![](tramwaje/ngt348 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt349 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt415 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt429 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt430 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt442 (Custom).jpg)
2073
![](tramwaje/ngt350 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt417 (Custom).jpg)
![](tramwaje/ngt389 (Custom).jpg)
2074
![](imprezy/mpk87_41 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk87_42 (Custom).jpg)
RY 803
![](tramwaje/ngt471 (Custom).jpg)
RY 804
![](tramwaje/ngt472 (Custom).jpg)
RY 811
![](imprezy/mpk90_01 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk90_02 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk90_03 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk90_04 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk90_05 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk90_06 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk90_07 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk90_08 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk90_09 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk90_10 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk90_11 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk90_12 (Custom).jpg)
![](imprezy/mpk90_13 (Custom).jpg)
RY 824
legenda
xx 123 - zdjęcie pojazdu obecnie eksploatowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu testowanego
xx 123 - zdjęcie pojazdu któremu zmieniono numer taborowy
xx 123 - zdjęcie pojazdu wycofanego z eksploatacji
xx 123 - zdjęcie pojazdu historycznego
info
Opracowanie: Michał Smajdor
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» www.buero-staubach.de
Źródła:
» Notatki i obserwacje własne,
» www.buero-staubach.de